З початку року аварійно-диспетчерська служба ПАТ «Рівнегаз» відреагувала на 11 тисяч заявок від споживачів Рівненщини. Основними причинами аварійних ситуацій при користуванні газом у побуті традиційно залишаються самовільне встановлення або заміна газових приладів та їх використання не за призначенням.

 

Зі зниженням температури на вулиці кількість аварійних заявок зростає. Щодня диспетчери служби «104» отримують понад 50 викликів від споживачів з усієї області. У першу чергу це пов’язано з більш інтенсивним використанням газових приладів. Адже у холодну пору року для обігріву житла мешканці вмикають на повну потужність опалювальні прилади та максимально ізолюють приміщення, часто забуваючи про елементарні правила безпеки.

 

Вікторія ЛЕВЧУК,
фахівець із зв`язків з громадськістю та ЗМІ
ПАТ «Рівнегаз».

 

Рівне.

 

Голос України