У Ніжині урочисто відкрито центр обслуговування клієнтів газових компаній. Це вже третій сучасний центр в області.

 

Фото надано
прес-службою "Чернігівгазу".

 

За словами голови правління ПАТ "Чернігівгаз" Алли Ярової, це покладе початок якісно новому рівню надання послуг споживачам газу ніжинського регіону. Адже в Ніжині та районі -- 35 тисяч побутових споживачів газу, і тепер вони зможуть у комфортних умовах проконсультуватися щодо газопостачання чи оформити навіть приєднання до газових мереж.

 

Новинкою центру є автоматизована електронна черга, що максимально скоротить час перебування клієнта в черзі. А сам центр облаштований у режимі "вільного простору" -- тобто нема обридлих віконець, у які треба прохачем згинатися та заглядати, як ворон у кістку...

 

Є в новому центрі й дитячий куточок, щоб розважити дітвору, яка може прийти з батькам. Послуга вільного Інтернету також допоможе комфортно провести час до вирішення своїх питань. У середньому до центру щодня звертаються до 150 споживачів, а в пікові дні відвідуваність може зростати до 400 клієнтів.

 

Василь ЧЕПУРНИЙ.

 

Чернігівська область.

 

Голос України