У зв’язку із набранням чинності Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про звернення громадян» зацікавлені особи тепер мають можливість електронного звернення до співробітників архіву Управління Служби безпеки України в Рівненській області: arh_riv@ssu.gov.ua.
Відповідно до ст.5 Закону України «Про звернення громадян» у даному електронному зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по-батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги.
Письмове звернення повинно бути підписане заявником (заявниками) із зазначенням дати. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.
Про це «ГУ» повідомила прес-служба УСБУ в Рівненській області.
Рівне.