На розташованому в Кременчуці Крюківському вагонобудівному заводі виготовили дослідний зразок вагона-цистерни для перевезення пиловугільного палива. Важливим етапом просування згаданої новинки на ринок стало підписання міжвідомчою комісією, яку очолював представник замовника, акта приймальних випробувань.

 

Ця розробка фахівців служби головного конструктора підприємства адресована передовсім нашим металургам, які використовують згадане паливо в технологічному циклі виробництва своєї продукції. Завантажують його через верхні люки під тиском. Тож така цистерна вантажопідйомністю 63 тонни і об'ємом 110 кубометрів є обладнанням підвищеної небезпеки. Щоб мінімізувати ризики, спеціалісти передбачили багаторівневу систему захисту з відповідними запобіжниками, контрольно-вимірювальними та іншими приладами. Модель 19-7126 вони розробили спеціально для одного з найвідоміших вітчизняних металургійних підприємств -- ПАТ "Азовсталь".

 

Представники міжвідомчої комісії (на знімку) залишилися задоволеними побаченим і рекомендували присвоїти конструкторській документації на цей вид продукції літеру А та дозволити її серійне виробництво.

 

Фото
з сайту
ПАТ "Крюківський вагонобудівний завод".

 

Василь НЕЇЖМАК.

 

Полтавська область.

 

Голос України