Про довжелезні черги горбачовських часів людям нагадують черги в абонвідділі ПАТ «Рівнеобленерго» (на знімках), які обслуговують побутових користувачів їх послуг. На 11 годину 30 хвилин 7 лютого працювало лише чотири із семи віконечок.

 

Як з’ясувалось із розмов з людьми, у чергах їм доводиться стояти дуже довго. Пенсіонерка з Рівного Олена Олексіївна Максимюк у ній уже майже дві години, її хвилюють некоректні рахунки, які їй надсилають. З цією ж проблемою прийшов в абонвідділ і житель села Біла Криниця Рівненського району Владислав Кунц. Чоловік нарікає, що сюди змушений приїздити щомісяця, оскільки завищення показників на квитанціях – це постійний «сюрприз» від «Рівнеобленерго».

 

Рівнянину Богдану Грицюку у черзі довелося простояти сорок хвилин, і ще півгодини до вікна, де обслуговують абонентів з числа мешканців Рівненського району. «Мої батьки не мають здоров’я «осилити» такі черги, тож я з’ясовував їх проблему, – пояснив Богдан Грицюк. – А черги тут постійно».

 

Це підтверджує і зовсім стороння людина – водій однієї з міських служб таксі: «Громадським транспортом сюди добиратись незручно, тож на адресу «Рівнеобленерго» часто замовляють таксі. Люди просять зачекати в надії, що швидко владнають свої справи в абонвідділі, але через кілька хвилин повертаються, пояснюючи це довжелезними чергами. Одні розраховуються і відпускають таксі, інші не мають часу стояти в довжелезних чергах і відкладають ці питання на інший день».

 

– «Рівнеобленерго» не поважає своїх клієнтів, – вважає 70-річна рівнянка Любов Іванівна Панфілова, яка простояла у черзі до першого віконечка більше двох годин. – Інакше вони б організували роботу цієї служби раціонально. Контролери, на мою думку, повинні ретельно, а не на «око» знімати показники лічильників. Була свідком, що вони приходять на звірку не наприкінці місяця, а коли їм випадає. Звідси й неспівпадання справжніх показників лічильників з цифрами на квитанціях. Іще таке. Оскільки електроенергія постійно дорожчає, люди теж замислюються над тим, як її економити: купують побутову техніку з меншим споживанням електроенергії, встановлюють світильники з діодними лампочками… Тож прогнозовані показники, звичайно, теж зменшуються. Тим часом у квитанціях вони залишаються сталими. І взагалі, рекомендовані суми передоплат з огляду на високі комунальні тарифи багатьом людям зараз не під силу оплатити. Тому вважаю некоректним вносити їх у платіжки. Тут аби за використану електроенергію вистачило коштів розрахуватися, – підсумували пенсіонерка.

 

Мешканка Рівного Світлана Юліївна Суржук теж прийшла, аби розібратися з некоректним, на її думку, рахунком. Простояла в черзі більше двох годин. Павло Сокальський з Рівного простояв у черзі більше години, щоб переоформити довогір.

 

Чесно кажучи, до корпункту «Голосу України» на Рівненщині й раніше зверталися наші читачі із скаргами на черги в абонвідділі з обслуговування побутових споживачів, некоректні завищені рахунки. Останнє, на думку людей, і породжує великі черги. До речі, сама я не завжди додивляюсь до платіжок, які приходять на мою домашню адресу, бо сплачую за електроенергію ( і лише використану) з допомогою абонентської книжки. Але, дослухавшись до скарг читачів, таки заглянула у січневу квитанцію «Рівнеобленерго» і переконалася, що люди, нарікаючи на некоректні рахунки, таки мають рацію. Бо і в моїй були неіснуючі, взяті зі стелі, показники: 41722 кіловат, тоді як насправді на 1 лютого на лічильнику значилось лише 41557 кіловат.

 

Хотіла донести проблеми, які піднімають наші читачі, до начальника абонвідділу Віти Ігорівни Малиновської, однак ні по внутрішньому телефону, ні через охоронця добитися на прийом до неї так і не вдалося ( до речі, до керівництва області легше потрапити на прийом). Може, хоч голова правління ПАТ «Рівнеобленерго» Сергій Миколайович Невмержицький дослухається до викладених мною думок побутових споживачів послуг його підприємства?

 

Олександра ЮРКОВА.

Фото автора.

 

Рівне.

 

Голос України