Стали нормою довжелезні черги в абонвідділі ПАТ «Рівнеобленерго» (на знімку). На 11 годину 30 хвилин 7 лютого працювало лише чотири із семи віконечок.
Пенсіонерка з Рівного Олена Максимюк простояла у черзі майже дві години, її хвилюють некоректні рахунки, які їй надсилають. З цією само проблемою прийшов до абонвідділу і житель села Біла Криниця Рівненського району Владислав Кунц. Чоловік нарікає, що сюди змушений приїздити щомісяця, оскільки завищення показників у квитанціях — це постійний «сюрприз» від «Рівнеобленерго».
Рівнянину Богдану Грицюку у черзі довелося простояти сорок хвилин, і ще півгодини до вікна, де обслуговують абонентів з числа мешканців Рівненського району. «Мої батьки не мають здоров’я «осилити» такі черги, тож я з’ясовував їх проблему, — пояснив Богдан Грицюк. — А черги тут постійно».
Це підтверджує і зовсім стороння людина — водій однієї з міських служб таксі: «Громадським транспортом сюди добиратися незручно, тож на адресу «Рівнеобленерго» часто замовляють таксі. Люди просять зачекати в надії, що швидко владнають свої справи в абонвідділі, але через кілька хвилин повертаються, пояснюючи це довжелезними чергами. Одні розраховуються і відпускають таксі, інші не мають часу стояти в довжелезних чергах і відкладають ці питання на інший день».
— «Рівнеобленерго» не поважає своїх клієнтів, — вважає 70-річна рівнянка Любов Панфілова, яка простояла у черзі до першого віконечка понад дві години. — Інакше вони б організували роботу цієї служби раціонально. Контролери, на мою думку, повинні ретельно, а не на око знімати показники лічильників. Була свідком, як вони приходили на звіряння не наприкінці місяця, а коли їм випадало. Звідси й розбіжності справжніх показників лічильників із цифрами у квитанціях. Іще таке. Оскільки електроенергія постійно дорожчає, люди теж замислюються над тим, як її економити: купують побутову техніку з меншим споживанням електроенергії, встановлюють світильники з діодними лампочками... Тож прогнозовані показники, звичайно, теж зменшуються. Тим часом у квитанціях вони залишаються сталими. І взагалі, рекомендовані суми передоплат з огляду на високі комунальні тарифи багатьом людям нині не під силу оплатити. Тому вважаю некоректним вносити їх у платіжки. Тут аби за використану електроенергію вистачило коштів розрахуватися.
Мешканка Рівного Світлана Суржук теж прийшла, щоб розібратися з некоректним, на її думку, рахунком. Простояла в черзі понад дві години. Павло Сокальський з Рівного простояв у черзі більш як годину, щоб переоформити договір.
Чесно кажучи, до корпункту «Голосу України» на Рівненщині й раніше зверталися наші читачі зі скаргами на черги в абонвідділі з обслуговування побутових споживачів, некоректні завищені рахунки. Останнє, на думку людей, і породжує великі черги. До речі, сама я не завжди додивляюсь до платіжок, які приходять на мою домашню адресу, бо сплачую за електроенергію (і лише використану) за допомогою абонентської книжки. Але, дослухавшись до скарг читачів, таки заглянула у січневу квитанцію «Рівнеобленерго» і переконалася, що люди, нарікаючи на некоректні рахунки, таки мають рацію. Бо і в моїй були неіснуючі, взяті зі стелі показники: 41722 кВт, тоді як насправді на 1 лютого на лічильнику значилося лише 41557 кВт.
Хотіла донести проблеми, які порушують наші читачі, до начальника абонвідділу Віти Малиновської, однак ні по внутрішньому телефону, ні через охоронця добитися на прийом до неї так і не вдалося (до речі, до керівництва області легше потрапити на прийом). Може, хоч голова правління ПАТ «Рівнеобленерго» Сергій Невмержицький дослухається до викладених мною думок побутових споживачів послуг його підприємства?
Олександра ЮРКОВА.
Фото автора.
Рівне.