Відразу на гривню підвищать тариф на проїзд у громадському транспорті Кропивницького вже з наступного тижня. Як стверджують учасники спільної робочої групи, які розглядали питання підняття цін, зроблено це в обмін на обіцянки запровадження жорсткого контролю за графіками руху і створення конкурентного середовища. Отакий компроміс...

 

Чому не можна було контролювати і створювати за нижчих тарифів -- не зізнаються.

 

Тим часом члени міськвиконкому підтримали запропонований колегіальний проект рішення та погодили вартість проїзду в розмірі 4,5 гривні -- для маршрутних таксі, та 4 гривні -- для автобусів у звичайному режимі руху.

 

Водночас громадська рада ініціювала проведення моніторингу пасажиропотоків по всіх міських маршрутах. Також виконком підтримав вимогу щодо підписання додаткових угод з перевізниками про створення умов об'єктивного контролю за дотриманням графіків руху. До кінця 2017-го всі транспортні засоби мають бути обладнані GPS-трекерами і підключені до центральної диспетчерської системи міста.

 

Як зазначив секретар міської ради Андрій Табалов, на роботу підприємств в усіх галузях, і в сфері пасажирських перевезень також, впливають економічні чинники. А практика регулювання тарифів залишилася з минулого -- за радянськими методами. Тоді як західноєвропейська практика -- це створення конкурентного середовища і формування вартості послуг у результаті впливу ринку.

 

"Владі складно впливати на ситуацію з перевезенням пасажирів, оскільки в місті відсутній автобусний транспорт комунальної власності, який би і створював здорову конкуренцію", -- аргументує міський голова Кропивницького Андрій Райкович.

 

Проте місто повернуло в свою власність тролейбусний парк, закуплено нові тролейбуси. Тож обіцяють стабільну роботу громадського транспорту таки налагодити. Панацеєю можуть стати двадцять великих стомісних автобусів, які міська влада має намір закупити. Потребу здійснення такого кроку розглядатимуть уже на найближчій сесії міської рад.

 

Петро МЕЛЬНИК.

 

Кропивницький.

 

Голос України