Досвід минулого року показав: від ямкового латання, яке взагалі не проводиться в цивілізованих країнах, слід поступово відмовлятися й на Закарпатті. Зате ремонт автодоріг, проведений суцільним асфальтним покриттям, витримав люті морози. Відрізок міжнародної траси Дякове — Вилок, по якій цілодобово рухаються фури, після зими залишився в чудовому стані. Це зазначає голова Закарпатської ОДА Геннадій Москаль. Він наводить й інші приклади: «Витримали дороги до Синевирського озера та Долини нарцисів, у Шаланках та Малій Копані (Виноградівщина), відрізок траси Мукачеве — Рогатин від Яблуницького перевалу, траса перед Дунковицею (Іршавщина). Одне слово, там, де ремонтники наносили суцільне асфальтне покриття». У поточному році левову частку коштів також спрямують на цей вид ремонту. Насамперед дорожники візьмуться за трасу від Сільця до Виноградова (особливо у Великих Ком’ятах), яку розбили фури після перенаправлення вантажного транспортного потоку з Берегового.
А ущент розбиту Берегівську-окружну в Мукачевому область планувала включити у фінансування на цей рік за рахунок перевищення планових показників митниці. «Але після того, як побачили, хто із закарпатських нардепів голосував за закон про «дорожній експеримент», різко змінили свої плани, — каже очільник облдержадміністрації. — Ще раз нагадаю, що брати Балоги стали єдиними нардепами від області, які не проголосували за включення Закарпаття в «дорожній експеримент».
Василь НИТКА.
Закарпатська область.