На Київщині відкрито поштове відділення корпоратизованого державного підприємства

 

У вітчизняній поштовій сім’ї поповнення — у селі Святопетрівське врочисто відкрито 659-те на Київщині відділення, яке одночасно стало першим новоствореним представництвом Публічного акціонерного товариства «Укрпошта». Начальник відділення Вікторія Гребенюк переконана, що тепер восьми тисячам мешканців житиметься краще. Черги відійдуть у минуле. Швидше та якісніше здійснюватимуться поштові відправлення. Розширяться можливості платежів, зокрема, комунальних.

 

Оператор поштового зв’язку Ірина Кірпосенко, начальник відділення Вікторія Гребенюк, оператор поштового зв’язку 1 класу Наталія Сафончик.

 

Нове відділення приймає перших гостей.

 

Голова селища Святопетрівське Антон Овсієнко, директор Київської обласної дирекції ПАТ «Укрпошта» Іван Турчак, народний депутат України Хвича Мепарішвілі, в. о. генерального директора ПАТ «Укрпошта» Ігор Смілянський.

Фото Андрія НЕСТЕРЕНКА.

Вітаючи учасників зібрання з цією подією,  генеральний директор «Укрпошти» Ігор Смілянський наголосив на прагненні багатотисячного колективу національного оператора поштового зв’язку постійно поліпшувати роботу, якомога краще обслуговувати клієнтів, залишаючи при цьому доступні, економічно вигідні нашим громадянам тарифи. Він повідомив, що «Укрпошта» має для цього достатній потенціал. Її мережа налічує нині 11,5 тис. відділень і є значно більшою, ніж, приміром, мережа всієї банківської системи України.


— Приємно, що на Київщині відкриваються нові поштові відділення, що пошта йде в ногу з часом, розширює свій сервіс, — сказав народний депутат України Хвича Мепарішвілі.  — Одна за одною з’являються новобудови, наші громадяни дедалі частіше справляють новосілля. І їм треба створювати необхідні умови для нормального життя — відкривати дитячі садки, школи, медичні заклади і, звичайно ж, надавати сучасні і якісні поштові послуги.


За словами директора Київської обласної дирекції «Укрпошти» Івана Турчака, зі Святопетрівського відділення починається символічний відлік біографії нової акціонерної компанії. Він висловив упевненість у тому, що кваліфікований персонал новоствореного офіса, лояльні тарифи супроводжуватимуть мешканців тутешніх Новопетрівського та інших кварталів молодого селища, яке на очах обростає новобудовами, і місцеві громадяни залюбки користуватимуться традиційними і новітніми поштовими послугами. Тут виплачуватимуться пенсії, здійснюватимуться поштові перекази, прийматимуться комунальні платежі, прийматимуться і видаватимуться посилки. Важливо й те, що наше відділення створено там, де воно потрібне людям, зазначив Іван Турчак.


Керівництву «Укрпошти» та її обласної дирекції щиро подякував сільський голова Святопетрівського Антон Овсієнко.  З відкриттям нового поштового відділення нашим мешканцям житиметься краще, комфортніше, зручніше, сказав він. І пообіцяв, що через кілька місяців у Святопетрівському буде відкрито ще одне відділення «Укрпошти».


Коментуючи подію як один із перших кроків у діяльності новоствореної акціонерної компанії, Ігор Смілянський сказав журналістам, що її колектив розуміє, які важливі для людей поштові представництва, особливо ті, що розташовані в маленьких селах. За словами керівника «Укрпошти», зараз її фахівці аналізують логістику з тим, щоб відділення, по можливості, були прибуткові. Зрозуміло, що в маленьких селах обсяги обслуговування, наприклад, доставки друкованих видань — невеликі. Тому розрахунок робиться такий, щоб не ганяти по селах поштовий транспорт. Інакше газети для населення будуть «золотими». Розглядаються різні можливості і варіанти доставки, у тому числі періодики, щоб це було і для листонош нормально, і щоб люди отримали кореспонденцію своєчасно. Як зауважив Ігор Смілянський, сільські відділення, на жаль, поки що  — збиткові. На середньостатистичне село припадає на місяць 56 листів і десь п’ять посилок. Тому забезпечити прибутковість планується за рахунок нових сервісів. Є, зокрема, намір через договори з мережею «Ельдорадо» пропонувати селянам побутові електроприлади тощо. Тобто їм не треба буде їздити до районного чи обласного центрів, витрачати кошти на поїздку, аби купити потрібний товар, клопотатись про його доставку. Його можна буде замовити за нормальною ціною у поштовому відділенні і через кілька днів отримати на дому. Ми не можемо вплинути на тенденцію електронізації, змінити її, тому слід адаптуватися до ситуації, наголосив генеральний директор «Укрпошти». А прибуток ПАТ — це зарплата листонош. Тож треба заробляти кошти. За останні шість років «Укрпошта» щороку зростала на 2—3 відсотки. Нині ставиться завдання довести відсоток зростання до 20. А значить необхідно створювати і відкривати нові відділення, пропонувати нетрадиційні сервіси, потрібні для людей послуги. Треба сміливіше переглядати давно усталені речі, спрощувати тарифні марки, щоб клієнти легко все розуміли. Приміром, має бути два варіанти відправлення рекомендованих листів — «швидко» і «нешвидко», три посилок — «швидко», «нешвидко», «застраховані чи ні». Як наслідок, зручніше буде і поштовим операторам, і людям, зникнуть черги. Плануються також запровадження кур’єрської доставки, інші перспективні проекти.