Туристичний потенціал Рівненщини презентували на наймасштабнішій туристичній події року - міжнародній виставці UITT: «УКРАЇНА - Подорожі та Туризм», що пройшла у Києві. З неї традиційно уже 23 рік поспіль розпочинається туристичний сезон.
На знімках: тунель кохання та юзефінський дуб, які увійшли до ТОП 10 туристичних об’єктів Рівненщини.
Акцентами експозиції нашої області стали ТОП 10 об’єктів: тунель кохання , Тараканівський форт, Дубенський та Острозький замки, Пересопниця, заповідник «Поле Берестецької битви», музей бурштину, найдовша у Європі вузькоколійка на Поліссі, базальтові стовпи, юзефінський дуб у Рокитнівському районі.
«Формуючи експозицію області, Рівненська ОДА робила ставку на яскраву, креативну та оригінальну презентацію туристичних об’єктів. Адже, як свідчить досвід, вдало презентовані туристичні продукти та напрямки залишаються популярними протягом усього сезону. Крім позитивних відгуків відвідувачів, маркетингове рішення з позиціонування Рівненщини отримало високу оцінку від Міністерства економічного розвитку і торгівлі України та іміджевого видання «Міжнародний туризм»», - розповіла заступник начальника управління культури і туризму Рівненської ОДА Ярослава Гаврилова.
Найпопулярнішими серед матеріалів про Рівненщину були карта європейського формату, календар подій та дитяча розмальовка з ТОП-10. Веломарафон «Поліська Січ», змагання зі спідвею та фестиваль «Бурштиновий шлях» - основні події, за якими впізнавали нашу область.
Відвідувачі цікавилися природним потенціалом області. Саме екологічний та активний туризм були в епіцентрі уваги як туристичних компаній, так і окремих людей.
Варто зазначити, що в контексті нових пріоритетів наша область спрацювала на випередження та в рамках конференції «Апітуризм - новий напрямок розвитку сільських територій України» презентувала бортництво як складову екотуристичного шляху «Медове коло».
«Експозицію Рівненської області відвідали близько півтори тисячі гостей та учасників виставки. Приємно зазначити, що щороку зростає попит з боку іноземців на туристичний продукт Рівненщини. Так, туроператори запитували про можливість організації турів для китайських, німецьких груп та туристів з Туреччини», - зазначила Ярослава Гаврилова.
«Сьогодні ми докладаємо максимум зусиль для розвитку туризму на Рівненщині, адже це в першу чергу збільшить надходження до бюджету. Промоція потенціалу області напряму впливає на кількість туристів, тому ми збільшуємо фінансування на ці цілі», - каже голова Рівненської ОДА Олексій Муляренко.
Тетяна ПАНАСЮК.
Фото надані автором.
Рівне.