У Луганську на комунальному підприємстві «Центрожилком» створено контакт-центр. Тут приймають заявки від мешканців Артемівського, Ленінського та Кам’янобрідського районів міста. У випадку аварії або поломки устаткування комунальникам можна зателефонувати на номер багатоканального телефону. Оператори приймають одночасно кілька звернень і оперативно передають їх до ремонтної служби.

Як сказала директорка контакт-центру, телефоністки також надають інформацію про роботу домоуправлінь, допоможуть знайти телефони міських служб, уточнити суму заборгованості з комунальних платежів.

Щодня в центрі приймають 60—70 заявок. Міський голова Сергій Кравченко зазначив, що тепер аварійні бригади «Центрожилкому» працюють значно краще. Адже наприкінці кожного дня вони надають диспетчерові звіт про виконання заявок, що надійшли.

Луганськ.

На знімку: оператор контакт-центру.

Фото прес-служби Луганської міськради.