У середу, 14 червня, автомобіль «Шкода», за кермом якого перебував народний депутат від «Блоку Петра Порошенка» Олег Барна, зіткнувся з трамваєм №18 на площі Перемоги в Києві. Трамвай від удару зійшов з рейок, а його водій отримав легкі травми та відмовився від госпіталізації. Натомість парламентарія було госпіталізовано. Інших потерпілих під час ДТП немає.


Як повідомили у відділі комунікації поліції Києва, відомості за фактом ДТП вже внесено до Єдиного реєстру досудових розслідувань. «Слідчим управлінням ГУНП у м. Києві відкрито кримінальне провадження за ст. 286 (Порушення правил безпеки дорожнього руху або експлуатації транспорту особами, які керують транспортними засобами) Кримінального кодексу України. У рамках досудового розслідування правоохоронці встановлюватимуть усі обставини та причини ДТП», — йдеться у повідомленні.


О. Барна визнав свою провину у скоєнні дорожньо-транспортної пригоди та пояснив, що не побачив трамвая за машиною, яку обганяв. «Почуваюся нормально, все добре. Відпочиваємо, спимо, лікуємося. Дякую Богу, що ніхто не постраждав. Це моя вина. Не побачив трамвая, тому що заслонила машина, яку я обганяв», — зазначив він в ефірі одного з телеканалів.


Також О. Барна повідомив, що дав необхідні пояснення правоохоронцям та запевнив, що на момент аварії перебував у тверезому стані. «До мене підійшли правоохоронці, я розписався, що даю згоду на все. Брали кров. Все нормально. Закон повинен бути для всіх, всі повинні бути рівні перед законом», — сказав народний депутат.

ДО РЕЧІ 

У середу уряд на своєму засіданні розглянув питання безпеки на дорогах. Як повідомив міністр інфраструктури Володимир Омелян, торік на українських дорогах загинуло понад чотири тисячі осіб та постраждали 31 тисяча 600 осіб. Він також зазначив, що за розрахунками Мінінфраструктури та Світового банку ці смерті на дорогах коштували українській економіці 1,5—2 відсотки ВВП, або 4,5 мільярда доларів.


За словами міністра, ця трагічна статистика є результатом небезпечної поведінки учасників дорожнього руху, поганої якості дорожньої інфраструктури та браку ефективної системи менеджменту в питаннях безпеки на дорогах. Саме тому «Укравтодор» запроваджує програму, яка відповідно до рекомендацій ООН та Європейської комісії може стати основою Національної стратегії забезпечення безпеки на дорогах. Зокрема, з січня 2018 року, коли має запрацювати Дорожній фонд, п’ять відсотків його коштів буде спрямовано саме на заходи із безпеки руху на автошляхах. «Вперше ми маємо захищену статтю фінансування на безпеку. Очікується, що 2018 року на безпеку буде спрямовано 1,6 мільярда гривень, 2019-го — 2,5 мільярда, а з 2020-го — щонайменше 3,5 мільярда гривень. Україна може і має скоротити рівень смертності на дорогах щонайменше вдвічі до 2020 року», — зазначив В. Омелян.


Сергій КОВАЛЕНКО.