Тетяна Мережко (Київ):
1. До якого часу треба погасити заборгованість за комунальні послуги, щоб отримати субсидію?
2. Протягом літа на деякий час вимикають гарячу воду, проте у платіжках є нарахування за неї. Що робити в даному випадку?
Заступник голови Київської міської державної адміністрації Петро Пантелеєв:
1. Заборгованість за комунальні послуги треба погасити до 15 серпня, тоді субсидію буде перепризначено автоматично. Якщо споживач не встигне до цього часу сплатити борг, то отримає відповідну допомогу з моменту його погашення, але доведеться повторно звертатися до районного відділу соціального захисту для оформлення субсидії. Усі борги за житлово-комунальні послуги відображені в квитанціях. Якщо у вас виникають питання, рекомендую звернутися по інформацію до міського територіального центру соціального обслуговування або районного центру комунального сервісу.
До кінця тижня проводитимемо звіряння, і в квитанціях у серпні на 90 % буде оновлено інформацію про заборгованість. Тому цього місяця ми дещо затримаємо платіжки і переносимо терміни пільгової оплати до 25 серпня.
Але всі, хто вирішить проблеми з боргами до 15 серпня, побачать актуальну інформацію вже у вересні.
2. Для того щоб з’ясувати, чому в квитанціях є нарахування за гарячу воду за період її відсутності, звертайтеся в теплопостачальну організацію або в контактний центр Києва за номером 1551.
Зауважу, чинним законодавством передбачено, що випробування теплогенеруючого обладнання мереж тривають два тижні, і за цей період плата за гарячу воду нараховується.