Учора біля адміністрації Київського метрополітену відбулася чергова акція протесту проти ймовірного здорожчання проїзду в підземці. Активісти вкотре наголошують, що підняття ціни до 4 гривень можна уникнути, якщо правильно розпоряджатися коштами, що їх могла б отримувати підземка від розміщеної там реклами.
Поки що рекламні матеріали потрапляють до метро через посередників, а отже, левову частку прибутків останні забирають собі. Активісти вважають такий підхід нераціональним і вбачають тут корупційну складову. Проте неодноразові акції з цього приводу біля Київської міської державної адміністрації так і не дали результатів, активісти тим часом не збираються складати рук і планують дійти до логічного завершення. Адже за нинішнього скорочення доходів громадян і анулювання пільг 8 гривень лише за дві поїздки в метро дуже вдарять по кишені.
Утім подорожчання проїзду, і не лише у метро, звісно, не уникнути. Адже через брак коштів днями довелося скоротити кількість машин наземного транспорту, які зазвичай виїжджали на маршрути столиці, а роботу семи маршрутів і зовсім припинили. Щоправда, конкретної дати, відколи платитимемо більше, столична влада не називає. Спочатку обіцяли, що їздити по-новому розпочнемо з 1 лютого, тепер цей термін нібито збираються продовжити до середини наступного місяця.
Хай там як, а кияни уже почали запасатися жетонами, сподіваючись хоч так зекономити. Проте, схоже, зробити це їм не вдасться, адже із подорожчанням запроваджують нові жетони. Як оголосили у метрополітені, вони будуть зеленого кольору. Втім, керівництво підземки запевнило, що старі жетони можна буде обміняти або два до одного, або просто доплативши різницю. Щодо талончиків для проїзду в наземному транспорті, то тут ситуацію прояснити поки що не вдалося.
На знімку: під час акції.
Фото Андрія НЕСТЕРЕНКА.