«У потягах, які курсують у західному напрямку, часто відсутня або вода, або кондиціонер. Чи відома вам ця проблема? Якби іноземні залізничні компанії працювали в Україні, наскільки це вирішило б ситуацію з наданням якісних послуг і наскільки це реально?».


Олег СКРИПКА.


Закарпатська область.


Міністр інфраструктури Володимир ОМЕЛЯН:

 


— Це правда, що в потягах влітку холодно, взимку спекотно. Ми звернулися до Мінфіну з проханням закласти в бюджет наступного року понад два мільярди гривень на закупівлю нових пасажирських вагонів.


Також частину конфіскованих коштів Віктора Януковича і його оточення направлять на оновлення пасажирського транспорту. Сподіваємося, що нам вдасться домовитися з німецьким урядом щодо отримання або вживаних електричок, або додаткового траншу на закупівлю рухомого складу. Для нас це питання є пріоритетним. За найсприятливіших умов якісні зміни можливі майже через рік.


Ми агітуємо за те, щоб іноземні виробники локомотивів та вагонів заходили в Україну. Адже маємо чудовий приклад Крюківського вагонобудівного заводу. Хочеться, щоб бюджетне фінансування насамперед спрямовувалося на це підприємство і ми мали виробництво в Україні. Деякі іноземні компанії зацікавлені у створенні спільного виробництва, щоб оновлювати рухомий парк і локомотиви «Укрзалізниці». Це можливо зробити. Найголовніше, щоб було бажання з боку «Укрзалізниці».


Сергій ОЛЕКСАНДРІВ.