Приблизно тиждень представники кількох десятків ОСББ, які обслуговуються компанією «Водоканал-Сервіс», протестували біля головного офісу «Київенерго», вимагаючи підключення гарячої води. Адже, незважаючи на оплату цієї недешевої послуги, мешканці тривалий час її не отримують. Конфлікт виник через неузгодженість взаємних боргових претензій між компаніями ПАТ «Київенерго» та ТОВ «Водоканал-Сервіс».
У результаті перемовин із генеральним директором ПАТ «Київенерго» Олександром Фоменком сторони дійшли згоди, що сумлінні платники не мають бути заручниками немотивованих тарифів, які виникають через недосконалу методологію розрахунку оплати гарячого водопостачання, заборгованості держави за пільгами та субсидіями, боргів недобросовісних платників. Активна громадянська позиція ініціативної групи ОСББ спонукала компанії «Київенерго» та «Водоканал-Сервіс» провести звірку розрахунків 41 будинку-клієнта ТОВ «Водоканал-Сервіс». І, як інформує прес-служба «Київенерго», «за результатами вже підключено ті будинки, які повністю розрахувались за спожиті послуги».
Київ
223
223
Вибір редактора
Популярне за тиждень
-
1Комітет з питань інтеграції України до ЄС: Польща розпочала головування в Раді ЄС 81
-
2Комітет з питань бюджету інформує про основні підсумки роботи за 2024 рік 67
-
3Оголошується набір до Молодіжної ради при Голові українського Парламенту 66
-
4Тижневі освітянські та наукові новини від Комітету з питань освіти, науки та інновацій 61
-
5Найбільш важливі закони у гуманітарній та інформаційній сфері прийняті Верховною Радою ІХ скликання 54