Приблизно тиждень представники кількох десятків ОСББ, які обслуговуються компанією «Водоканал-Сервіс», протестували біля головного офісу «Київенерго», вимагаючи підключення гарячої води. Адже, незважаючи на оплату цієї недешевої послуги, мешканці тривалий час її не отримують. Конфлікт виник через неузгодженість взаємних боргових претензій між компаніями ПАТ «Київенерго» та ТОВ «Водоканал-Сервіс».
У результаті перемовин із генеральним директором ПАТ «Київенерго» Олександром Фоменком сторони дійшли згоди, що сумлінні платники не мають бути заручниками немотивованих тарифів, які виникають через недосконалу методологію розрахунку оплати гарячого водопостачання, заборгованості держави за пільгами та субсидіями, боргів недобросовісних платників. Активна громадянська позиція ініціативної групи ОСББ спонукала компанії «Київенерго» та «Водоканал-Сервіс» провести звірку розрахунків 41 будинку-клієнта ТОВ «Водоканал-Сервіс». І, як інформує прес-служба «Київенерго», «за результатами вже підключено ті будинки, які повністю розрахувались за спожиті послуги».
Київ
224
224

Вибір редактора
Популярне за тиждень
-
1Щодо посилення відповідальності за протиправний вплив на результати спортивних змагань 69
-
2Щодо спорту ветеранів війни 59
-
3Громадянське суспільство є і буде активним учасником у процесі підготовки до повоєнних виборів, – Олександр Корнієнко 59
-
4Відбулися слухання про виконання Плану України для Ukraine Facility 56
-
5За оцінками Світового банку для відновлення агросектору України необхідно $55 млрд 56