Основну масу міського транспорту в Запоріжжі становлять маршрутки місткістю 22 пасажири, не розраховані на перевезення стоячих. Практика ж показує, що в години пік маршрутки переповнені, до того ж технічний стан цього транспорту, а це, насамперед, безпека й комфорт пасажирів, залишає бажати кращого.
Кількість автобусів великої місткості для перевезення 60—100 осіб, про які вже багато років мріють запоріжці, становить лише 13% громадського транспорту. Трамваїв і тролейбусів іще менше.
Дослідження пасажиропотоку, проведене фахівцями транспортного факультету Запорізького національного технічного університету, також показало, що вулиці й зупинки громадського транспорту міста перевантажені маршрутками, найчастіше виникають проблеми з доступністю громадського транспорту в пасажирів із багажем, дітьми, а також у людей з обмеженими фізичними можливостями, повідомляє сайт міськради.
Перший заступник міського голови Сергій Мішок наголосив, що ці дослідження дають змогу прогнозувати модель розподілу пасажиропотоку. Важливим завданням є поступове вдосконалювання парку рухомого складу на наявних автобусних маршрутах із заміною тісних маршруток місткими автобусами. Планується також впровадження дев’яти нових автобусних маршрутів, які дадуть можливість сполучити між собою райони міста, і городянам не доведеться їздити з пересадками.
— Програма з придбання 35 автобусів великої місткості, які будуть куплені в лізинг, виноситься на найближчу сесію. Якщо депутати її підтримають, то вони, сподіваюся, надійдуть уже цього року. Запоріжжя також бере участь у програмі Європейського інвестиційного банку з кредитування для придбання 55 автобусів і 10 електробусів. Кошти очікуються 2018-го, — зазначив Сергій Мішок.
Міська влада рекомендує перевізникам уже зараз починати поетапно переходити на автобуси великої й середньої місткості, що передбачено укладеними договорами.

Запоріжжя.