У Києві відбулась презентація часопису «The Ukrainian: Life and Culture» («Українське: життя та культура»), перший номер якого вийшов у США. 


Головне завдання журналу – формування позитивного іміджу України за кордоном. Це особливо важливо сьогодні, коли московська пропаганда нав’язує світу негативну думку про Україну, зазначив під час презентації перший заступник голови Держтелерадіокомітету Богдан Червак. 


На яких новинах з Києва акцентується нині увага читачів у різних країнах? «Економічні проблеми, війна, АТО», — зазначає кінознавець Сергій Тримбач. І це тоді, коли Україна, незважаючи на події на сході, переживає культурний ренесанс. 


Останніми роками українська культура розвивається дуже швидко, до того ж за моделями наймодніших європейських брендів, зазначає головний редактор видання Інна Головаха, хоча масова аудиторія цього поки що не помічає. Нові книжки, цікаві театральні постановки, музичні фестивалі, фільми (наприклад, картина Мирослава Слабошпицького «Плем’я» отримала півсотні премій на міжнародних кінофестивалях, у тому числі і в Каннах), модні покази вже виходять за межі наших кордонів, а на культурній мапі з’являються арт-центри, центри етнічного туризму тощо. Проте західний читач поки що, як правило, сприймає Україну на рівні народної культури і мало знає про життя в державі, що в центрі Європі, загалом і зокрема про культурне.


«Тож наше завдання — не просто показати, що сьогодні відбувається в Україні, а показати так, щоб американці полюбили Україну і не боялися сюди їхати», — каже Інна Головаха.


У першому номері журналу, розрахованого на широку англомовну аудиторію, автори проекту намагалися розкрити різні аспекти культурного життя країни — від літературної і кінокритики до культури антикафе. Журналіст Юрій Атаманюк розповів про феномен гуцульського театру, письменник Михайло Красиков — про українську художницю світового рівня Зінаїду Серебрякову, котра мешкала і творила на Харківщині, а у 1924 році виїхала до Франції (її знаменитий автопортрет — це візитівка Третьяковської галереї), мистецтвознавець Олена Чабанюк — про сакральну українську страву — борщ, славу якого вже давно намагаються привласнити собі кухні інших народів.


Часопис, що видається американською неприбутковою організацією «Ukrainian Cultural Initiatives», буде виходити чотири рази на рік. Розповсюджуватиметься за  передплатою та просуватиметься через соцiальні мережі і веб-сторiнку.