Через відсутність залізничних вагонів та локомотивів, які доставляють витратні матеріали для виробництва асфальту, дорожні роботи на Закарпатті опинилися на межі зриву. Щоб не допустити цього, румунська автодорожня компанія INTEKO, яка ремонтує шляхи у Виноградівському районі, змушена була імпортувати готовий асфальт із Румунії.
— Цього року ми залучили для ремонту доріг закордонних підрядників із сучасною технікою і європейським підходом до роботи, — заявляє голова ОДА Геннадій Москаль. — І виявилося, що в Україні немає то щебеню, то залізничних вагонів, то локомотивів... У підрядників із закордону це викликало справжній ступор — вони не звикли працювати в режимі постійної нестачі матеріалів. Урешті-решт румунська компанія була змушена піти на експеримент — почала завозити готовий асфальт із власного заводу в місті Сату-Маре, який розташований за сорок кілометрів від кордону з Україною.
Дорога Виноградів — Теково — Неветленфолу, яку ремонтують румуни, — усього за 60 кілометрів від цього заводу, тому асфальт встигають завезти й прокласти вчасно.
— А найцікавіше, що навіть після розмитнення румунський асфальт виявився дешевшим за вітчизняний. Добре, що підрядники знаходять вихід навіть із, здавалося б, безвихідних ситуацій. Але сам факт імпорту готового асфальту з Румунії — ганьба для України й безграмотного менеджменту «Укрзалізниці», — вважає очільник ОДА.
Закарпатська область.