Важливо, щоб і наступного року всі гілки влади працювали злагоджено та на один результат. На цьому під час виступу на підсумковому річному звіті Міністерства інфраструктури наголосив народний депутат, перший заступник голови фракції Блоку Петра Порошенка Ігор Кононенко, повідомляє прес-служба партії.
Підбиваючи підсумки 2017 року, парламентарій заявив, що можна сміливо говорити про значні досягнення у сфері інфраструктури.
«Нам є про що звітувати і чим пишатися. Насамперед це проголосований парламентом закон, яким було створено Дорожній фонд. Це дає нам можливість у наступному році використати безпрецедентні кошти — 45 мільярдів гривень на будівництво, реконструкцію та ремонт автомобільних доріг країни. У Держбюджеті закладено сім мільярдів гривень на окремі дороги, такі як Львів—Вінниця—Кропивницький—Миколаїв—Одеса, Київ—Дніпро—Дружківка, Харків—Суми та Житомир—Чернівці. Я впевнений: уже цього року українці відчують, що якість доріг, їх інфраструктура покращуються. А наші плани відремонтувати і реконструювати в наступному році чотири тисячі кілометрів доріг стануть реальністю», — зауважив політик.
За словами І. Кононенка, 2018-й для України має стати роком лоукостів: «Завдяки Президенту, парламенту і уряду українці отримали безвізовий режим і громадяни вже відчули, як це без перешкод подорожувати Європою. В наступному році хотілося б, щоб наші громадяни могли подорожувати Європою ще й дешево. Тому питання лоукостів, розвитку дешевих авіаперельотів — це ключове завдання на наступний рік».
Ще одне питання, наголосив депутат, яке потрібно вирішити в прийдешньому році, — це реформування та осучаснення морських портів, а відтак їх ефективне використання. «Верховна Рада вже проголосувала законопроект про загальну приватизацію великих інфраструктурних проектів. Цей документ значно спрощує процедуру приватизації, концесії портів та залучення інвестицій до цих стратегічних об’єктів країни», — сказав він.
Водночас, як зауважив І. Кононенко, здобутками у сфері залізниці похвалитися не можна. «Тому парламент готовий підставити своє плече і Президенту, і уряду — розробити і прийняти необхідне законодавство, що стосується розвитку цього напряму», — констатував він.