До 1 вересня 2018 року у кожному районі Тернопільської області створять інклюзивно-ресурсні центри. Діти з особливими освітніми потребами зможуть навчатися у загальноосвітніх класах. Задля цього перепланують школи, класи, змінять програми діяльності, розповіла начальник управління освіти і науки Тернопільської ОДА Ольга Хома.
— У нас інклюзивну освіту почали впроваджувати досить нещодавно, і для того, щоб вона запрацювала як повноцінний механізм, потрібен не один рік, — зазначила Ольга Хома.
За її словами, вже зараз у регіоні майже чверть дітей з особливими освітніми потребами залучено до інклюзивної освіти, відкрито понад 90 класів для учнів з різними вадами здоров’я.
— Є певний опір учителів, які не готові працювати з дітками з особливими освітніми потребами. Тому ми хочемо довести педагогам, що після навчання у класі з однолітками, які розвиваються відповідно до свого віку, ці діти досягають значного успіху. Вони почуваються надзвичайно впевнено, — наголосила Ольга Хома.
Також вона зазначила, що інклюзивна освіта передбачає навчання дитини у класі, де працює один педагог. Допомагати йому може асистент.
128

Вибір редактора
Популярне за тиждень
-
1Київський картонно-паперовий комбінат: збереження культурної спадщини є одним із напрямків роботи відповідального бізнесу 105
-
2День незалежності Естонської Республіки 64
-
3Дмитро Соломчук: Українські фермери можуть повністю завоювати європейський ринок органічних продуктів 64
-
4Верховна Рада України на пленарному засіданні 25 лютого прийняла п’ять законів, шість законопроєктів і дві постанови 54
-
5Маємо спільно працювати над поверненням українських дітей 50