2017 року через електронні сервіси акціонерної держкомпанії «Укрзалізниця» пасажири придбали 41 відсоток квитків від загального обсягу продажів, повідомила прес-служба держкомпанії.
«Загалом минулого року через електронні канали було реалізовано майже 22 мільйони квитків, тоді як за 2016-й — 16,7 мільйона (34 відсотки від загальних продажів). Популярність послуги з продажу електронних квитків можна пояснити її зручністю: купити проїзний документ можна в будь-якому місці і в будь-який час, пасажир самостійно вибирає потрібні поїзд, тип вагона і місце. До того ж квиток, оформлений через Інтернет, практично неможливо втратити, його можна друкувати необмежену кількість разів із листа, що приходить на електронну пошту пасажира», — йдеться в повідомленні. У прес-службі зазначили, що квитки через Інтернет можна придбати на всі поїзди внутрішнього сполучення, крім додаткових і регіональних.
Політика
87
87
Вибір редактора
Популярне за тиждень
-
123 листопада вшановуємо пам’ять мільйонів українців, які стали жертвами Голодоморів 1921-1923, 1932-1933 та 1946-1947 років 106
-
2Україна вшановує пам’ять жертв Голодомору і штучних голодів 73
-
3Законопроєкт щодо пріоритетного права деяким категоріям ВПО на отримання компенсації за знищені об’єкти нерухомого майна рекомендовано прийняти в цілому 61
-
4Відстрочка для колишніх цивільних заручників: Омбудсман закликає внести зміни до законодавства 56
-
5Щодо цифровізації виконавчого провадження 54