2017 року через електронні сервіси акціонерної держкомпанії «Укрзалізниця» пасажири придбали 41 відсоток квитків від загального обсягу продажів, повідомила прес-служба держкомпанії.
«Загалом минулого року через електронні канали було реалізовано майже 22 мільйони квитків, тоді як за 2016-й — 16,7 мільйона (34 відсотки від загальних продажів). Популярність послуги з продажу електронних квитків можна пояснити її зручністю: купити проїзний документ можна в будь-якому місці і в будь-який час, пасажир самостійно вибирає потрібні поїзд, тип вагона і місце. До того ж квиток, оформлений через Інтернет, практично неможливо втратити, його можна друкувати необмежену кількість разів із листа, що приходить на електронну пошту пасажира», — йдеться в повідомленні. У прес-службі зазначили, що квитки через Інтернет можна придбати на всі поїзди внутрішнього сполучення, крім додаткових і регіональних.