Херсон. Каховський виробник майонезу систематично вводить в оману споживачів. Такого висновку дійшли експерти територіального відділення Антимонопольного комітету в Херсонській області, дослідивши зразки продукту. З’ясувалося, що в магазини та супермаркети цей виробник постачає партії товарів з написом «Майонез». Насправді ж частка жиру в цій продукції становила 15—30 відсотків, тоді як жирність майонезу має бути не меншою за 50 відсотків.
Такий маркетинговий хід співробітники АМКУ визнали порушенням Закону України «Про захист від недобросовісної конкуренції». Виробнику рекомендували позначити на етикетках, що продається не майонез, а майонезний соус. Інакше контролюючий орган може діяти і жорсткіше — аж до судового позову та фінансових санкцій.
129
Вибір редактора
Популярне за тиждень
-
1Прийняли закон щодо пенсійного забезпечення окремих осіб із числа учасників бойових дій, осіб з інвалідністю внаслідок війни, членів сімей загиблих (померлих) Захисників та Захисниць України 101
-
2Міжнародний день солідарності людей 91
-
3Олександр Гайду: Одним з головних пріоритетів Комітету є законодавче сприяння веденню аграрного бізнесу 82
-
4У Верховній Раді України відбулася зустріч керівництва Парламенту та голів депутатських фракцій з урядовою делегацією Литви на чолі з Прем’єр-міністром Гінтаутасом Палуцкасом 73
-
5Прийняли за основу законопроєкт щодо оновлення Загальнодержавної програми розвитку мінерально-сировинної бази України на період до 2030 року 69