Херсон. Каховський виробник майонезу систематично вводить в оману споживачів. Такого висновку дійшли експерти територіального відділення Антимонопольного комітету в Херсонській області, дослідивши зразки продукту. З’ясувалося, що в магазини та супермаркети цей виробник постачає партії товарів з написом «Майонез». Насправді ж частка жиру в цій продукції становила 15—30 відсотків, тоді як жирність майонезу має бути не меншою за 50 відсотків.
Такий маркетинговий хід співробітники АМКУ визнали порушенням Закону України «Про захист від недобросовісної конкуренції». Виробнику рекомендували позначити на етикетках, що продається не майонез, а майонезний соус. Інакше контролюючий орган може діяти і жорсткіше — аж до судового позову та фінансових санкцій.
129

Вибір редактора
Популярне за тиждень
-
1Київський картонно-паперовий комбінат: збереження культурної спадщини є одним із напрямків роботи відповідального бізнесу 105
-
2День незалежності Естонської Республіки 64
-
3Дмитро Соломчук: Українські фермери можуть повністю завоювати європейський ринок органічних продуктів 64
-
4Верховна Рада України на пленарному засіданні 25 лютого прийняла п’ять законів, шість законопроєктів і дві постанови 54
-
5Маємо спільно працювати над поверненням українських дітей 50