Реконструкцію одного з вузлів газотранспортної системи нашої держави — компресорної станції у місті Бар на Вінниччині — здійснюватиме німецьке підприємство Ferrostaal, що має значний досвід реалізації аналогічних проектів.
На знімку: Посол ФРН в Україні Ернст Райхель
та голова правління НАК «Нафтогаз України» Андрій Коболєв
під час відвідання компресорної станції «Бар».
Фото зі сторінки у Фейсбуці Посольства ФРН у нашій державі.
Названа станція є частиною магістрального газогону «Союз», яким подається газ з Оренбурзького газоконденсатного родовища Росії до країн Центральної і Західної Європи. Виконавця робіт обрано на конкурсі, оголошеного компанією «Укртрансгаз», дочірнім підприємством НАК «Нафтогаз України». Перед їх початком на станції побували Посол ФРН в Україні Ернст Райхель та голова правління НАК «Нафтогаз України» Андрій Коболєв.
— Це маяковий проект німецько-українського співробітництва в енергетичному секторі, сфері, що має стратегічне значення для наших держав, — наводить слова Ернста Райхеля Посольство у повідомленні на сторінці у Фейсбуці. — Я переконаний, що цей проект стане взірцем для заходів з модернізації української газотранспортної системи. Він є чітким доказом тісної співпраці Німеччини й України з метою забезпечення можливостей транзиту значних обсягів газу через Україну.
Фінансування проекту, як зазначено у повідомленні, забезпечує Deutsche Bank, а Федеральний уряд Німеччини надає гарантії експортного кредиту.
За інформацією Міненерго, загальна кошторисна вартість реконструкції компресорної станції «Бар» становить 2,3 мільярда гривень. Передбачена заміна двох застарілих газоперекачувальних агрегатів на сучасні з високими техніко-економічними, екологічними та експлуатаційними показниками. Під час реконструкції буде установлено також інше сучасне обладнання, що забезпечить безперебійний транзит природного газу кінцевим споживачам. Нагадаємо, роботи з прокладання газогону «Союз» тривали протягом 1975—1979 років. Його довжина на території України становить понад 1,5 тисячі кілометрів.