У Львові хочуть відродити знищений російським бізнесом автобусний завод. Депутати пропонують міськраді викупити його приміщення й запустити виробництво. Проект відповідної ухвали виставлений на сайті ради. Профільні департаменти взялися до створення інвестиційного проекту, який дав би змогу відновити роботу підприємства, яке колись було гордістю України. Свого часу контрольний пакет акцій «ЛАЗу» придбав росіянин Ігор Чуркін. Новий інвестор з перших днів продемонстрував, що не має серйозних намірів. Цехи почали закривати, устаткування різати на брухт і продавати. Згодом завод припинив роботу.
Десяток років ветерани підприємства привертали увагу до бездіяльності інвестора, писали листи у всі інстанції. Але їх не почули.
Досі залишається загадкою, як контрольний пакет «ЛАЗу» опинився в руках росіян. Серед претендентів на це підприємство були відомі автомобільні гіганти Німеччини та Франції. Та комусь було невигідно, щоб у Львові кілька тисяч робітників мали європейські зарплати. Натомість люди роками не отримували навіть мізерні гроші.
Міська влада минулими роками придбала кілька львівських автобусів і не розрахувалася. Депутати хочуть, щоб ці кошти пішли не в кишеню інвестору, а робітникам на зарплату. Ситуацію із заводом розглянула робоча група Львівської ОДА. Міській раді порадили через суд добиватися справедливості, щоб повернути колишнім співробітникам підприємства досі невиплачену зарплату.
68
Вибір редактора
Популярне за тиждень
-
11 грудня — річниця референдуму про незалежність України 153
-
2Необхідно наблизити національну практику проведення дисциплінарних проваджень до практики і принципів належного урядування ЄС та досвіду міжнародних організацій 102
-
3Комітет з питань економічного розвитку провів круглий стіл, присвячений реформі індустріальних парків 94
-
4Українські аграрії уже засіяли 98% прогнозованих площ озимими культурами 93
-
5Сергій Іонушас: На наступному пленарному засіданні буде повернута норма про конфіскацію майна у випадку укладення угоди в кримінальному провадженні 92