Повністю змінити логістику, зменшити на 25 відсотків витрати пального і підвищити рівень якості обслуговування споживачів ПАТ «Рівнегаз» дало змогу те, що підприємство обладнало всі автомобілі системою GPS-навігації. Тепер працівникам аварійної служби газу потрібно удвічі менше часу, щоб прибути на виклик, а швидкість і маршрут кожного транспортного засобу по всій області контролює в режимі онлайн лише один фахівець. «Паралельно зі встановленням сучасної навігації торік наше підприємство оновило свій автопарк, придбавши 32 автомобілі, що стало нам у 8,7 мільйона гривень», — каже голова правління ПАТ «Рівнегаз» Петро Дубас.
Вибір редактора
Популярне за тиждень
-
1Реформа публічного врядування — це частина нашого євроінтеграційного шляху 103
-
2Міжнародний день боротьби за повну ліквідацію ядерної зброї 69
-
3У Чернівцях зустрічалися молоді, амбітні та креативні 63
-
4У Верховній Раді України відбулося представлення проєкту Державного бюджету України на 2025 рік 54
-
5У Луцьку відбудуться змагання «Звитяга нескорених» 52