Повністю змінити логістику, зменшити на 25 відсотків витрати пального і підвищити рівень якості обслуговування споживачів ПАТ «Рівнегаз» дало змогу те, що підприємство обладнало всі автомобілі системою GPS-навігації. Тепер працівникам аварійної служби газу потрібно удвічі менше часу, щоб прибути на виклик, а швидкість і маршрут кожного транспортного засобу по всій області контролює в режимі онлайн лише один фахівець. «Паралельно зі встановленням сучасної навігації торік наше підприємство оновило свій автопарк, придбавши 32 автомобілі, що стало нам у 8,7 мільйона гривень», — каже голова правління ПАТ «Рівнегаз» Петро Дубас.
Популярне за тиждень
-
1Комітет з питань здоров’я нації, медичної допомоги та медичного страхування розглянув і підтримав законопроєкт про ліквідацію МСЕК 84
-
211 листопада — День незалежності Республіки Ангола 64
-
3Культурних діячів Волині нагороджено почесними грамотами Верховної Ради України 64
-
4Українська делегація спостережної місії за виборами в США на зустрічі з представниками Гельсінської комісії обговорила тему звільнення українців з російського полону 64
-
5Сьогодні — Всеукраїнський день працівників культури та майстрів народного мистецтва 59