Повністю змінити логістику, зменшити на 25 відсотків витрати пального і підвищити рівень якості обслуговування споживачів ПАТ «Рівнегаз» дало змогу те, що підприємство обладнало всі автомобілі системою GPS-навігації. Тепер працівникам аварійної служби газу потрібно удвічі менше часу, щоб прибути на виклик, а швидкість і маршрут кожного транспортного засобу по всій області контролює в режимі онлайн лише один фахівець. «Паралельно зі встановленням сучасної навігації торік наше підприємство оновило свій автопарк, придбавши 32 автомобілі, що стало нам у 8,7 мільйона гривень», — каже голова правління ПАТ «Рівнегаз» Петро Дубас.
Вибір редактора
Популярне за тиждень
-
1За 2024 рік грантову допомогу на розвиток садів та теплиць отримали 111 агровиробників на суму 477,2 млн грн 64
-
2У Збройних Силах України створено підрозділ із захисту культурної спадщини 59
-
3Розширено можливості отримання учасниками бойових дій високофункціональних протезів 57
-
4Федерація легкої атлетики України започаткувала новий напрям своєї діяльності, спрямований на реабілітацію ветеранів війни 51
-
5Рекомендують прийняти за основу законопроект щодо удосконалення механізмів, спрямованих на запобігання та протидію тероризму 50