Повністю змінити логістику, зменшити на 25 відсотків витрати пального і підвищити рівень якості обслуговування споживачів ПАТ «Рівнегаз» дало змогу те, що підприємство обладнало всі автомобілі системою GPS-навігації. Тепер працівникам аварійної служби газу потрібно удвічі менше часу, щоб прибути на виклик, а швидкість і маршрут кожного транспортного засобу по всій області контролює в режимі онлайн лише один фахівець. «Паралельно зі встановленням сучасної навігації торік наше підприємство оновило свій автопарк, придбавши 32 автомобілі, що стало нам у 8,7 мільйона гривень», — каже голова правління ПАТ «Рівнегаз» Петро Дубас.
Вибір редактора
Популярне за тиждень
-
1Жителі Херсонщини отримують офтальмологічну допомогу від мобільної команди лікарів 340
-
2На Житомирщині відбувся Форум «Лісові ресурси: сучасні виклики та перспективи» 94
-
3Верховна Рада України ухвалила закон щодо єдиних підходів в оплаті праці державних службовців 61
-
4З початку року 1182 агрогосподарства отримали понад 6 млрд грн за програмою «Доступні кредити 5-7-9» 53
-
5Руслан Стефанчук повідомив про підсумки пленарного засідання Верховної Ради України 12 березня 48