Перший заступник керівника апарату — керуючий справами Верховної Ради України Петро Боднар зустрівся з учнями 2-А класу київського ліцею «Інтелект», які відвідали парламент для ознайомлення з його історією та роботою. За словами батьків, діти виявили бажання побувати у головному законодавчому органі країни після уроків на тему державного устрою України.

Спілкуючись з учнями після ознайомчої екскурсії будівлею українського парламенту, Петро Боднар зазначив, що для Верховної Ради дуже важливо, щоб вона стала для громадян України більш відкритою і зрозумілою. «І цей процес потрібно починати ще з юного віку, коли діти навчаються в школах і садочках, щоб вони приходили сюди і бачили, як все відбувається, як ухвалюються закони, щоб Верховна Рада сприймалась частиною суспільства, нашої родини, а не чимось далеким і чужорідним», — зауважив він.

Петро Боднар залишився задоволеним після отримання відповідей 7—8-річних діток на свої запитання стосовно того, чим займається парламент, який Основний Закон країни, коли Україна святкує День Конституції та День Незалежності тощо. «Що я сьогодні помітив, спілкуючись з дітьми, — вони дуже тягнуться до цих знань, вони хочуть знати, що тут відбувається, дуже добре поінформовані», — сказав перший заступник керівника апарату і подякував вчителям за проведену роботу. «Це важливо — у нас є велике майбутнє!», — наголосив він.

Учні передали у подарунок власноруч виготовлену картину, у центрі якої — складена з пазлів карта України як нагадування про їхнє бажання бачити рідну країну «незалежною, мирною, вільною і щасливою».
П. Боднар пообіцяв розмістити картину у стінах парламенту, аби її могли бачити народні обранці.

Наприкінці зустрічі перший заступник керівника апарату Верховної Ради побажав дітям «добре вчитися, аби бути найрозумнішими і гідними громадянами нашої країни, і робити її такою, щоби всім було добре в ній жити»; відбулася спільна фотосесія, після чого дітям було презентовано буклет «Пам’ятка майбутнього народного депутата України».

Прес-служба апарату Верховної Ради України.