Грошей отримали більше, чекають гарної погоди

Державне підприємство «Вінницяоблавтодор» придбало всі необхідні матеріали для ремонту доріг. Роботи розпочнуть, коли середньодобова температура повітря становитиме плюс десять градусів.
— Нині аварійно-ямковий ремонт здійснюємо вибірково, погода не дає змоги сповна задіяти всі необхідні ресурси й техніку, — каже керівник «Вінницяоблавтодору» Ігор Шаповал.  — Наше завдання — забезпечити надійний проїзд автошляхами області як державного, так і місцевого значення. До першого червня маємо виконати ремонт на запланованих ділянках на дорогах державного значення.

Територією Вінниччини проходять дві міжнародні траси. Одна з них Стрий — Тернопіль — Кропивницький — Знам’янка (М-12) входить до проекту, що поєднує Чорноморські порти Миколаєва та Одеси з польським портовим містом Гданськ на Балтійському морі. За словами керівника Служби автомобільних доріг області Ігоря Корольчука, ремонт передбачено на відстані 54 кілометри. Торік відновлено 30 кілометрів. Загалом відрізок цієї дороги на території краю становить 185,4 кілометра. На поточний і середній ремонт названої траси урядом виділено 1,2 мільярда гривень. Крім того, 400 мільйонів гривень отримають на ремонт іншої міжнародної траси Виступовичі – Житомир — Могилів-Подільський (М-21). Частину дорожнього покриття відновили минулоріч.
— Суттєво збільшено фінансування ремонту доріг місцевого значення, цифра становить 561 мільйон гривень, — зазначив Ігор Корольчук. — Торік дорожники отримали 90 мільйонів гривень.
Загалом в області 9,5 тисячі кілометрів усіх доріг, з них майже дві тисячі — дороги державного значення. Від початку нинішнього року 7,5 тисячі кілометрів місцевих доріг передано на баланс обласної влади.

Віктор СКРИПНИК.

Вінниця.

Комісія обстежить шляхи

На поточний ремонт доріг на вулицях Чернігова цьогоріч заплановано виділити 42,5 млн грн. Це для ямкового ремонту, ремонту струменевим методом, грейдерування з підсипкою та для нанесення дорожньої розмітки.
Як повідомили в прес-службі управління ЖКГ Чернігова, створено комісію для проведення обстеження доріг міста — до неї увійшли представники згаданого управління та управлінь транспорту й патрульної поліції. Щойно температура повітря буде стабільною (не менше 8 градусів тепла) — розпочнуться ремонтні роботи.

Василь ЧЕПУРНИЙ.

Чернігів.

Крім обіцянок, нічого конкретного не доходить

Нині з фінансуванням міжнародних, національних, регіональних і територіальних автомобільних доріг на Закарпатті, які перебувають на балансі Служби автомобільних доріг (САД) України й ремонтуються виключно за рахунок держбюджету, за словами голови ОДА, «склалася дуже важка, якщо не катастрофічна ситуація».
«З низки міжнародних доріг виділено 170 мільйонів гривень тільки на трасу Київ — Чоп, яка в межах Закарпаття пролягає на 132,5 кілометра. На решту не виділено жодної копійки», — бідкається Геннадій Москаль.
Аналогічна ситуація — з національними дорогами, які пролягають через область, і на які САД також не виділила жодної гривні.
З переліку територіальних шляхів Служба автомобільних доріг запланувала 250 мільйонів гривень тільки на ремонт однієї — Велика Добронь — Мукачево (протяжністю 24,7 кілометра). На решту САД теж не виділила жодної копійки.
«Зважаючи на жахливий стан однієї з основних транспортних артерій області — траси Мукачево — Рогатин, я особисто, — каже Г. Москаль, — ініціював виділення на її ремонт усіх коштів «дорожнього експерименту», що залишилися в нас ще з минулого року, — це 96 мільйонів гривень. Роботи тут розпочнуться, коли потеплішає. На інші міжнародні, національні, регіональні й територіальні шляхи грошей немає, і що з ними роботи, Служба автомобільних доріг України не знає. Тому я направив листа Прем’єр-міністру Володимиру Гройсману з проханням знайти джерела фінансування для ремонту вказаних доріг. Люди чують по телевізору заяви про величезні фінансові вливання в ремонт доріг по всій країні, однак на місця, крім обіцянок, нічого конкретного не доходить».

Василь НИТКА.

Ужгород.

Комунальникам є над чим працювати

Комунальна корпорація «Київавтодор» завершила сезонне (весняне) обстеження технічного стану вулично-дорожньої мережі столиці, передає Хроніка.інфо.
«У місті ще залишається значна кількість доріг, які 30—40 років не бачили ані капітального, ані якісного середнього ремонту, тому майже 78 відсотків вулично-дорожньої мережі столиці потребують ремонту», — повідомив гендиректор «Київавтодору» Олександр Густєлєв. Зазначається, що нині у всіх районах Києва дорожньо-експлуатаційні підприємства проводять роботи з ліквідації аварійних руйнувань дорожнього покриття за допомогою гарячого, холодного, литого асфальтобетону, а також рециклінгу — переробки старого асфальтобетону.

Вл. інф.