Мешканці Херсонщини обурюються, що залізничники постійно скорочують кількість приміських потягів, а самі вагони — брудні та з порепаними сидіннями. Але водночас грошей на ремонти рухомого складу ніде взяти, оскільки органи місцевого самоврядування у регіоні систематично ухиляються від оплати перевезення пільговиків регіональній філії Одеської залізниці. За даними Херсонської облдержадміністрації, торік громади розрахувалися за цю послугу менш як на десять відсотків від її реальної вартості, заборгувавши понад три мільйони гривень. Цьогоріч борги встигли збільшитися ще на 601 тисячу гривень. Адже місцеві органи виконавчої влади не поспішають укладати із підрозділом «Укрзалізниці» відповідні договори. А якщо одна сторона уперто не виконує своїх зобов’язань, як можна вимагати цього від іншої?
Вибір редактора
Популярне за тиждень
-
1На Тернопільщині цьогоріч з'явиться великий сучасний рекреаційний пункт 393
-
2Олександр Корнієнко: Україна рухається до членства в Організації економічного співробітництва та розвитку (ОЕСР) 88
-
3Жінкам в агробізнесі пропонують 150 тисяч гривень гранту 66
-
4Зустрічі і пряме спілкування з молоддю завжди надихають! 64
-
5Кредитування аграріїв цього року сягнуло майже 5 млрд гривень 63