Мешканці Херсонщини обурюються, що залізничники постійно скорочують кількість приміських потягів, а самі вагони — брудні та з порепаними сидіннями. Але водночас грошей на ремонти рухомого складу ніде взяти, оскільки органи місцевого самоврядування у регіоні систематично ухиляються від оплати перевезення пільговиків регіональній філії Одеської залізниці. За даними Херсонської облдержадміністрації, торік громади розрахувалися за цю послугу менш як на десять відсотків від її реальної вартості, заборгувавши понад три мільйони гривень. Цьогоріч борги встигли збільшитися ще на 601 тисячу гривень. Адже місцеві органи виконавчої влади не поспішають укладати із підрозділом «Укрзалізниці» відповідні договори. А якщо одна сторона уперто не виконує своїх зобов’язань, як можна вимагати цього від іншої?
Вибір редактора
Популярне за тиждень
-
1Комітет з питань бюджету інформує про основні підсумки роботи за 2024 рік 69
-
2Оголошується набір до Молодіжної ради при Голові українського Парламенту 68
-
3Тижневі освітянські та наукові новини від Комітету з питань освіти, науки та інновацій 63
-
4Мешканці громад тепер можуть впливати на перерозподіл місцевих бюджетів, а депутати зобовʼязані звітувати перед ними 51
-
58 січня Україна відзначає 90-ту річницю з дня народження Василя Симоненка 50