Мешканці Херсонщини обурюються, що залізничники постійно скорочують кількість приміських потягів, а самі вагони — брудні та з порепаними сидіннями. Але водночас грошей на ремонти рухомого складу ніде взяти, оскільки органи місцевого самоврядування у регіоні систематично ухиляються від оплати перевезення пільговиків регіональній філії Одеської залізниці. За даними Херсонської облдержадміністрації, торік громади розрахувалися за цю послугу менш як на десять відсотків від її реальної вартості, заборгувавши понад три мільйони гривень. Цьогоріч борги встигли збільшитися ще на 601 тисячу гривень. Адже місцеві органи виконавчої влади не поспішають укладати із підрозділом «Укрзалізниці» відповідні договори. А якщо одна сторона уперто не виконує своїх зобов’язань, як можна вимагати цього від іншої?
Вибір редактора
Популярне за тиждень
-
1Верховна Рада України прийняла Закон щодо вдосконалення регулювання угод про визнання винуватості у кримінальних провадженнях щодо корупційних кримінальних правопорушень та кримінальних правопорушень, пов’язаних з корупцією 64
-
2Перший віцеспікер Олександр Корнієнко здійснив дводенний робочий візит на Житомирщину 59
-
3Верховна Рада України прийняла за основу законопроєкти 59
-
4Комітет з питань правоохоронної діяльності рекомендує Верховній Раді прийняти в цілому законопроєкт щодо вдосконалення регулювання угод про визнання винуватості у кримінальних провадженнях щодо корупційних кримінальних правопорушень та кримінальних правопорушень, пов’язаних з корупцією 43
-
5Євгенія Кравчук: Складено першу підозру російському археологу за злочин проти української культурної спадщини в Криму 43