У Дніпрі на повен хід іде будівництво станції метро «Театральна». Роботи виконує турецька компанія «Limak». Тим часом користувачі соцмереж здійняли галас, мовляв, у турецьких метробудівців є певні проблеми, пов’язані з підземними водами, що небезпечно для міста.
Кореспондент «Голосу України» звернувся по коментар до професора кафедри підземної розробки родовищ НТУ «Дніпровська політехніка» Олега Хоменка.
— Наносні ґрунти річки Дніпро складаються з лісів і суглинків, які при порушенні природньої рівноваги підземних вод схильні до некерованого утворення пливунів. Будівництво метрополітену в таких умовах є дуже складним, досить витратним і вельми небезпечним заходом. Левову частку тунелів, вертикальних і похилих стовбурів буде проведено саме цими прадавніми наносними відкладеннями річки. Заморожування обводнених порід давно не застосовується через відсутність робочого обладнання. Технології струменевого закріплення ґрунтів, спорудження в породах цементних колон та паль і інші сучасні способи кріплення й тампонажу нестійких масивів в Україні не мають достатнього досвіду й відповідного устаткування. У зв’язку із чим і було запрошено закордонних підрядників, у яких є нові технології, сучасне обладнання й навчений персонал, — заспокоїв фахівець.
156
Вибір редактора
Популярне за тиждень
-
11 грудня — річниця референдуму про незалежність України 153
-
2Необхідно наблизити національну практику проведення дисциплінарних проваджень до практики і принципів належного урядування ЄС та досвіду міжнародних організацій 101
-
3Комітет з питань економічного розвитку провів круглий стіл, присвячений реформі індустріальних парків 94
-
4Українські аграрії уже засіяли 98% прогнозованих площ озимими культурами 92
-
5Сергій Іонушас: На наступному пленарному засіданні буде повернута норма про конфіскацію майна у випадку укладення угоди в кримінальному провадженні 91