Найбільший нафтовидобувник країни, ПАТ «Укрнафта», розпочала масштабний проект з ребрендингу мережі своїх автозаправних станцій. Нині у новому форматі працює п’ять АЗС у Києві та Київській області. Протягом місяця компанія приступить до ребрендингу ще щонайменше 10 станцій у Західному та Центральному регіонах, здебільшого на трасі Київ — Львів. До 2019-го планують розпочати оновлення 50 автозаправок.

Оновлена АЗС у Києві.

Дві перші осучаснені АЗС з’явилися у Києві ще у квітні. Вони працювали у тестовому режимі для того, аби перевірити, чи сподобаються споживачам зміни. Переконавшись у тому, що трансформації пішли на користь, компанія продовжила перевтілення.
Індустріальний дизайн, набір найнеобхідніших послуг, якісне обслуговування та, звичайно, пальне стандарту ЄВРО 5 — такі основні атрибути ребрендованих АЗС «Укрнафти». Сьогодні на цих станціях можна знайти повноцінний магазин непаливних продуктів, зону «швидкого харчування», товари для автомобіля та можливість зарядки мобільних телефонів — по суті, все необхідне для водія чи мандрівника. З останніх нововведень — на оновлених АЗС з’явились так звані «Точки зв’язку». Ця зона обладнана вмонтованим планшетом, де можна швидко і безоплатно зайти до мережі Інтернет, який також надає можливість здійснювати безплатні дзвінки по території України або в будь-яку точку світу за допомогою власного Skype-account.
Водночас АЗС «Укрнафти» продовжать пропонувати якісне пальне за демократичними цінами. Олег Гез, виконавчий віце-президент «Укрнафти» з питань збуту, у розмові з кореспондентом «Голосу України» підкреслив, що пальне на АЗС «Укрнафта» постачається напряму з НПЗ, минуючи нафтобази, що, як добре знають водії, підвищує його шанс на якість.
Крім того, на оновлених автозаправних станціях «Укрнафта» пропонує і новий рівень сервісу. З цією метою нові співробітники АЗС проходять достатньо непростий відбір та спеціальні тренінги.
Для оформлення використано чорно-білу палітру. До нового логотипу мережі увійшла піктограма «трикутника», яка історично позначала нафтове родовище на всіх топографічних картах. Ребрендовані станції оформлені в стилі industrial.
«Як компанія-лідер з кількості АЗС по всій країні, «Укрнафта» має унікальну перевагу і водночас унікальну відповідальність, адже своєю роботою ми формуємо ставлення українців у різних куточках країни до галузі та якості її продукції. Мережа автозаправних станцій — це єдиний напрямок, де ми працюємо з кінцевим споживачем свого продукту, тому на її оновлення спрямовуємо максимум зусиль та ресурсів. Наша мета — пропонувати якісний сервіс та якісний український продукт, зберігаючи доступною ціну для споживачів по всій країні», — зазначив голова правління ПАТ «Укрнафта» Марк Роллінс. За його словами, у ребрендинг 50 станцій компанія планує вкласти майже 380 млн гривень.
«Укрнафта» має найбільшу в Україні мережу АЗС — 537 станцій по всій країні. Через неї компанія реалізує нафтопродукти з сировини власного видобутку і пропонує весь наявний на ринку спектр пального, яке відповідає європейським стандартам якості. У найближчих планах компанії запустити АЗС нового зразка в Західній Україні, а за три роки — завершити проект ребрендингу.

Маргарита СОКОЛОВСЬКА.
Фото автора.

 

ДОВІДКОВО

ПАТ «Укрнафта» — найбільша нафтовидобувна компанія України. Частка товариства у загальнодержавному видобутку нафти з газовим конденсатом у 2017 році становила 65,7%, частка у загальному видобутку газу — 5,3%. На балансі підприємства перебуває 43 бурові установки, 1936 нафтових і 168 газових свердловин. ПАТ «Укрнафта» володіє 537 АЗС майже в усіх регіонах України. 50%+1 акція товариства належить НАК «Нафтогаз України».