НА КОНТРОЛІ «ГОЛОСУ УКРАЇНИ»: РЕМОНТ ДОРІГ

На Закарпатті припиняють роботу всі асфальтні заводи

Левова частка щебеню та інших витратних матеріалів, необхідних для виробництва асфальту, завозиться залізницею на Закарпаття з Житомирської та Вінницької областей.
— За останні три роки в області відкрили 15 сучасних асфальтних заводів, без яких неможливий ремонт автомобільних доріг, — наголошує голова Закарпатської ОДА Геннадій Москаль.

 

Колаж Олексія КУСТОВСЬКОГО.

 

Однак регіон постійно відчуває гостру нестачу щебеню та інших матеріалів для виробництва асфальту. За словами очільника області, минулого року доходило до абсурду: румунська фірма змушена була імпортувати асфальт вантажівками з Румунії для ремонту дороги у Виноградівському районі. Цього року абсурд триває: інша румунська фірма, що відкрила новий асфальтний завод у Тересві (Тячівський район), змушена також завозити щебінь із Румунії, що сильно здорожчує виробництво асфальту. «Причина — відсутність залізничних вагонів. І ось тепер «Укрзалізниця» замість того щоб відгукнутися на наші численні звернення й допомогти вагонами, приймає рішення заборонити використання напіввагонів для транспортування щебеню на Закарпаття, — обурюється Г. Москаль. — Це призведе до повної зупинки всіх асфальтних заводів і відповідно — до повної зупинки ремонту доріг на Закарпатті».

У зв’язку з цим голова ОДА надіслав звернення Прем’єр-міністру України Володимиру Гройсману з проханням терміново вплинути на ситуацію. Це справді якась штучна безвихідь, яку чи не навмисно створюють посадовці.

«Голос України» бере на контроль цей «щебенево-асфальтний» цугцванг і в наступних номерах інформуватиме читачів, як розвивається ситуація.

Василь НИТКА.