На Луганщині впродовж I півріччя 2018-го заборгованість із зарплати на підконтрольній українській владі території зросла на 4,3 млн грн і сягнула 190,8 млн грн. За словами в. о. начальника департаменту соцзахисту населення ОДА Інни Сердюкової, такий стрибок відбувся через те, що борги з’явилися на чотирьох проблемних підприємствах регіону, на які припадає 85% загальної суми невиплат. Зокрема, ПрАТ «Сєвєродонецьке об’єднання «Азот» заборгувало 83,6 млн грн. Також великими неплатниками є ПАТ «Лисичанськвугілля» та ДП «Первомайськвугілля».
Інна Сердюкова вважає, що єдиним ефективним механізмом погашення заборгованості є заходи державного контролю за дотриманням законодавства про працю. Однак на Луганщині майже чотири роки діє мораторій на проведення перевірок. Важливим питанням також є реалізація нових делегованих повноважень щодо контролю за додержанням законодавства про працю та зайнятістю населення об’єднаними територіальними громадами та міськими радами міст обласного значення. Вихід — введення посади інспектора праці. На сьогодні з дев’яти громад тільки чотири отримали посвідчення інспектора праці, з трьох міських рад міст обласного значення — жодна.
У зв’язку з цим голова ОДА Юрій Гарбуз дав доручення рекомендувати міським, сільським та селищним радам вирішити питання щодо введення штатної одиниці інспектора праці або, за рішенням голови, покладення обов’язків на існуючу штатну одиницю. Також очільник області доручив рекомендувати головам міст обласного значення та ОТГ розглянути можливість отримання методологічної допомоги інспекторам праці у ГУ Держпраці в області.
76
Вибір редактора
Популярне за тиждень
-
1Рюей-Мальмезон та Чернівці відтепер міста-побратими 85
-
2Чернівецький міський голова Роман Клічук привітав спортсменів, які прославляють місто 83
-
3День відповідальності людини 71
-
4Іванна КЛИМПУШ-ЦИНЦАДЗЕ: Гаряча війна йде на теренах України, але гібридна війна вже йде на теренах усієї Європи 67
-
5Українські аграрії намолотили 57,2 млн тонн зернових та олійних культур, — Комітет з питань аграрної та земельної політики 64