Внесено зміни до Концепції розвитку автодоріг Івано-Франківщини на 2018—2020 роки

Майже півтора кілометра нового дорожнього покриття є відтепер на вулиці Миру, що в селі Виноград Городенківського району. Верхній шар асфальтобетону проклали працівники ТОВ «Шляховик» за кошти, передбачені в державному бюджеті на соціально-економічний розвиток Івано-Франківської області. Посприяв у цьому народний депутат Юрій Тимошенко. Щоб повністю завершити ремонт, додалося співфінансування з районного бюджету. Постійний партнер — приватний підприємець Василь Боднарчук — поставив будівельні матеріали на весь обсяг робіт.

 

На знімку: сільський голова Винограда Михайло Гоблик і директор ТОВ «Шляховик» Василь Симчич.

Ця вулиця є складовою дороги загального користування обласного значення Озеряни — Рожнів. Два роки тому працівники ТОВ «Шляховик» провели ремонт цієї ділянки. Насамперед вирівняли та укріпили основу, настелили чорновий шар асфальту. Цьогоріч усунули вибоїни, що утворилися. Далі для кращого зчеплення з нижнім проклали сантиметровий шар асфальтобетону, так ліквідували тріщини в дорожньому полотні. А вже зверху постелили 4-сантиметровий шар верхнього асфальтомастикового покриття.
Після Винограда дорожники освоюватимуть кошти з Фонду регіонального розвитку на дорогах Нижньовербізької ОТГ Коломийського району. Далі передбачено низку потужних проектів із Фонду соціально-економічного розвитку області: ремонт доріг у Коршеві, Раківчику, Ковалівці, Дебеславцях того ж району та Серафинцях, Вільхівцях, Хмелеві (через Чернелицю), покриття верхнім шаром середньозернистого асфальту дороги в Колінках та до Глушкова — Городенківського.
«Що більше об’єктів, то краще для колективу, — каже директор ТОВ «Шляховик» Василь Симчич. — Якщо підприємство простоює понад місяць, то крок до загибелі. Працівники розбігаються за кордон. Одна бригада спеціалістів уже розпалася, а раніше могли провадити два об’єкти паралельно. Оновили техніку: придбали сучасний асфальтоукладач, коток, завантажувачі тощо. Бо на орендованій далеко не заїдеш. Головне — забезпечити людей роботою та дати їм стимул триматися підприємства».
«Шляховик», правонаступник колишньої міжколгоспної будівельної організації, має понад піввікову історію. Тоді також було важко, частину техніки орендували в сільгосппідприємствах. А ще — тотальний дефіцит матеріалів: бітуму для виготовлення асфальтобетону, цементу. Попри те, виконували величезні обсяги роботи. Ті дороги досі тримаються. «Шляховик» — єдине з таких підприємств Прикарпаття, що вижило на початку дев’яностих минулого століття. Його нинішній керівник прийшов на роботу старшим інженером 1983 року та дуже швидко очолив його. Отак і керує організацією понад 30 років. Пережили початок двохтисячних, коли шукали роботу в сусідніх областях, узялися навіть за виготовлення бруківки.
Кістяк середнього керівного складу та й кількох професіоналів-майстрів удалося зберегти. Про добрий імідж «Шляховика» свідчить те, що будівельники брали участь у відновленні дорожньої інфраструктури в Косівському районі після повені 2008 року, а також у спорудженні нового стадіону у Львові перед Євро-2012.
Директор департаменту будівництва, житлово-комунального господарства, містобудування та архітектури Івано-Франківської облдержадміністрації Володимир Рачкевич каже, що внесено зміни до Концепції розвитку автодоріг Івано-Франківщини на 2018—2020 роки. До документа увійшло кілька додаткових об’єктів на дорогах місцевого значення в Городенківському, Калуському, Рожнятівському і Тисменицькому районах, а також на території Болехівської міської ради. Обсяг фінансування збільшили.

Людмила СТРАЖНИК.
Фото автора.