Полтава:

В обласному центрі відбувся традиційний День передплатника. Як і завжди, влаштували його працівники Полтавської дирекції «Укрпошти» та місцевого поштамту. Водночас на зустріч із читачами, реальними і потенційними передплатниками прийшли журналісти всеукраїнських та місцевих періодичних видань.

На знімку: знаний полтавський краєзнавець Валентин Сакун біля інформаційного стенда парламентської газети.

Фото автора.

Оскільки під час нинішньої передплатної кампанії таке дійство було першим і, звісно, не останнім, то особливої активності в оформленні квитанцій ще не спостерігалося. Чимало полтавців обмежувалися знайомством із періодикою, яку роздавали безплатно, та спілкуванням із її творцями. До того ж літнє тепло восени посприяло продовженню дачно-городніх клопотів за містом. Цьогоріч, після істотного подорожчання овочів із так званого борщового набору, такі клопоти, особливо для пенсіонерів, стали більш ніж актуальними...
Хоча земляків поважного віку сьогодні турбує не лише дорожнеча найнеобхідніших товарів і послуг. У розмовах із власкором «Голосу України» біля інформаційного стенда нашої газети вони зізнавалися відверто: ще більше «добиває» їх несправедливість, з якою доводиться стикатися повсюдно, та байдужість посадовців, працівників комунальних служб і приватних підприємств-монополістів, які забезпечують енергопостачання.
Останнім часом, після чергового перерахунку тарифів і «уточнення» розміру та підстав для виплати субсидій, у багатьох виникає необхідність відвідати офіси цих служб та підприємств. Працівників там поскорочували, тож знову доводиться вистоювати у довжелезних чергах. Скажімо, після ліквідації ЖЕКів в обласному центрі залишилося одне житлово-експлуатаційне об`єднання, що має також по одному представництву в кожному з трьох районів міста. За таких умов задля отримання елементарної довідки до відповідних кабінетів у райвиконкомах шикуються тисячі полтавців...
Водночас енергетики-монополісти віднедавна почали нараховувати додаткову плату за якісь умовні послуги або систематично «помилятися» в розрахунках на свою користь і обтяжувати споживачів їхніх послуг незрозумілими «боргами». Що робити у таких випадках? Відбитися від таких нахаб і відновити справедливість, за словами співрозмовників автора цих рядків, їм нерідко допомагали серйозні видання, зокрема й «Голос України». Адже тут постійно публікуються не лише законодавчі акти, а й ґрунтовні роз’яснення до них, надаються юридичні консультації з багатьох практичних питань.
Усе те «підковує» наших читачів і передплатників реальними знаннями й аргументами, які не дозволяють їм бути безпорадними перед сваволею чиновників і монополістів. У цьому неодноразово переконувався давній друг парламентської газети, її постійний читач і передплатник, полтавський пенсіонер Олексій Деряга. Цього разу він також відгукнувся на запрошення організаторів Дня передплатника і прийшов до будівлі поштамту не лише для традиційного спілкування. Олексій Назарович одразу передплатив «Голос України» на перше півріччя 2019-го і, як то кажуть, на почин отримав від редакції нашу фірмову кепку з символікою газети.