Херсонці, які вже втомилися бути заручниками страйку приватних перевізників, вимагають від муніципальної влади знайти їм альтернативу. В електронній петиції, розміщеній на офіційному сайті міськради, городяни закликають орган місцевого самоврядування придбати 40 нових тролейбусів. Пропозиція, що й казати, слушна: за даними КП «Херсонелектротранс», на вулиці сьогодні виходять 35—38 тролейбусів, а потрібно принаймні вдвічі більше. Та питання, де взяти гроші: один новий тролейбус коштує майже два мільйони гривень, а на сорок треба всі вісімдесят мільйонів. Таких грошей у міській скарбниці немає, тож на підприємстві покладають сподівання хіба що на пільговий кредит від ЄБРР.
Така сама ситуація і з пасажирськими автобусами: директор КП «Херсонкомунтранссервіс» Павло Макейчик каже, що весь парк цього виду комунального транспорту — це «аж» чотирнадцять автобусів. Але з них на маршрути технічно спроможні вийти тільки три. За таких обставин у приватних перевізників руки розв’язані. Частину маршрутів вони взагалі перестали обслуговувати, на інших самочинно встановили тариф — від восьми до двадцяти гривень. Ті пасажири, хто обурюється «махновщиною», отримують у відповідь зверхнє: «Не подобається? Йди пішки!»
Херсон.
80
Вибір редактора
Популярне за тиждень
-
1Прийняли закон щодо пенсійного забезпечення окремих осіб із числа учасників бойових дій, осіб з інвалідністю внаслідок війни, членів сімей загиблих (померлих) Захисників та Захисниць України 133
-
2Міжнародний день солідарності людей 98
-
3У Верховній Раді України відбулася зустріч керівництва Парламенту та голів депутатських фракцій з урядовою делегацією Литви на чолі з Прем’єр-міністром Гінтаутасом Палуцкасом 96
-
4Прийняли за основу законопроєкт щодо оновлення Загальнодержавної програми розвитку мінерально-сировинної бази України на період до 2030 року 91
-
5Відомий львівський шахіст зі світовим іменем Адріан Михальчишин відзначив 70-річний ювілей 89