Коли потяг Чернівці — Київ уже рухався, пасажири, які вимагали від провідника увімкнути опалення, дізналися, що з цим проблеми. Котел не грів вагон, хоча провідник підкидав туди вугілля. При цьому температура на вулиці була 11 нижче нуля.
Не витримавши натиску людей, які їхали з дітьми, провідник просто втік зі свого вагона. Пасажири були змушені спати в куртках, в шубах, у взутті, але через протяги з вікон в аварійному вагоні і це не допомагало. Деякі люди з дітьми перейшли в інші вагони і їхали у коридорах.
Повернувшись, провідник і начальник поїзда зізналися, що опалення не працює і цей вагон не повинні були взагалі включати до рухомого складу. Начальник заявив, що просив керівництво не чіпляти цей вагон, але у погоні за прибутком на це ніхто не зважив.
Тим часом люди у соцмережах повідомляють, що подібне з потягом Чернівці — Київ траплялося й раніше, як і з іншими поїздами на залізниці України.
Нині пасажири купейного вагона потяга Чернівці — Київ, які замерзали у ніч на 8 січня, разом з юристами готують колективну претензію до керівництва «Укрзалізниці».
Чернівецька область.
183
Вибір редактора
Популярне за тиждень
-
123 листопада вшановуємо пам’ять мільйонів українців, які стали жертвами Голодоморів 1921-1923, 1932-1933 та 1946-1947 років 142
-
2Україна вшановує пам’ять жертв Голодомору і штучних голодів 95
-
3Необхідно наблизити національну практику проведення дисциплінарних проваджень до практики і принципів належного урядування ЄС та досвіду міжнародних організацій 88
-
4Олександр Мережко: Ратифікація Договору про дружбу та співробітництво між Україною та Албанією посилює діалог між нашими країнами на найвищому рівні 70
-
5Комітет з питань економічного розвитку провів круглий стіл, присвячений реформі індустріальних парків 53