Схоже, стихійний страйк приватних перевізників, що на кілька днів паралізував Херсон, та акції протесту розлючених через незручності городян таки допомогли міськраді терміново взятися за комплексне відродження системи комунального громадського транспорту, щоб приватники більше не могли диктувати свої умови громаді. Першим кроком стало підписання угоди із Європейським банком реконструкції та розвитку про підготовку договору щодо кредитування для купівлі п’ятдесяти нових тролейбусів. ЄБРР готовий позичити для цього десять мільйонів євро під 5—7 відсотків річних терміном на дванадцять років. Та попередньо має відбутися аудит КП «Херсонелектротранс», на оплату якого необхідно 960 тисяч гривень з муніципальної скарбнички. У міському бюджеті ще збираються «нашкребти» 27 мільйонів гривень першого внеску на купівлю 42 нових автобусів для КП «Херсонкомунтранссервіс» загальною вартістю 80 мільйонів, але із дворічною розстрочкою платежу.
Якщо обидва витратних проекти реалізують, парк комунального транспорту з нинішніх 14 старих автобусів та 37 переважно «ледь живих» тролейбусів одразу зросте до 143 одиниць. Тобто він досягне майже половини кількості приватних маршруток і стане для них гідним конкурентом. Тож якщо наступного разу бізнесменам-перевізникам знову заманеться влаштувати страйк для переконання у необхідності вкотре підвищити вартість проїзду, комунальних автобусів і тролейбусів однаково вистачить для обслуговування вуличних маршрутів. Та й прибутки від продажу квитків знадобляться — принаймні для того, щоб вчасно повертати позики і відсотки за ними.
Херсон.