Фото: kherson.net.ua
Мости та мостові переходи на Херсонщині нагадують бідняцьку свиту — де латка, а де й дірка. Щойно у державному бюджеті та з подачі Служби автодоріг краю «нашкребли» п’ять мільйонів гривень на відновлення розбитого асфальтового покриття ділянки дороги Р-47 Херсон — Нова Каховка — Генічеськ, що проходить через дамбу Каховської ГЕС, як цілком очікувано виникла нова проблема: «посипався» мостовий перехід через Північно-Кримський канал біля сусіднього з Новою Каховкою міста Таврійська. Ним планують перекрити проїзд вантажівкам та автопоїздам, оскільки коштів на капремонт споруди цьогоріч не передбачається. Легковики та пішоходів, щоправда, конструкція поки що витримує.
Утім, найбільшу тривогу викликає стан переїздів через затоплені Каховським морем балки у Горностаївському та Бериславському районах, де проходить та сама багатостраждальна магістраль Р-47. Тут водіям вантажівок доводиться відчайдушно маневрувати між ямами, аби не посунутися у воду. Був випадок, коли з переходу вилетів військовий транспортер, який перевозив танк!
Фахівці підсумовують: разом із мостами та переходами капітально ремонтувати треба найпошкодженіший відрізок дороги Херсон — Нова Каховка — Генічеськ на дистанції у сорок кілометрів. Та на це треба мільярд гривень, якого немає. Тож сумнозвісна магістраль Р-47 у курортному регіоні зберігає репутацію дороги, якої «навіть танки бояться».