У Львові розпочали демонтаж головного адміністративного приміщення автобусного заводу, який випускав найбільш популярний пасажирський вид транспорту в часи СРСР. Ця торгова марка була відомою і в країнах колишнього соціалістичного табору. В найкращі роки з конвеєра сходило понад 13 тисяч автобусів.

Після того, як в роки незалежності України акції цього підприємства на відкритому аукціоні придбав російський інвестор, розпочався занепад ЛАЗу. Для галичан це був найкращий наглядний приклад, що таке російська економіка і до чого вона може призвести.

Підприємство простоювало, випускало до 100 автобусів на рік, а робітникам постійно затримували зарплати. Люди виходили на акції протесту. Зрештою завод занепав, верстати здали на металобрухт, а на місці виробничих площ почали відкривати торговельні центри та будувати житло.

Нині весь Львів спостерігає, як триває демонтаж одного з кращих колись підприємств міста. Вже розібрали горище і останній поверх ЛАЗу.

Що буде на місці заводу, ніхто не знає. Почувши цю новину на сесії міськради, голова Львова Андрій Садовий доручив чиновникам вивчити це питання. Працівники міської інспекції Державного архітектурно-будівельного контролю виїхали на ЛАЗ, щоб з’ясувати ситуацію.