Пропозиція щодо продажу через Інтернет весільної сукні зацікавила 28-річного нареченого і його трохи молодшу майбутню дружину не ціною, а вишуканістю виробу.
Після обміну листами з продавцем через електронну пошту, а також спілкування по телефону наречений переказав на зазначений рахунок вказану суму — вісім тисяч гривень. Продавець підтвердив факт отримання грошей, але наступного дня зателефонував і зауважив, що насправді сукня коштує дорожче і треба доплатити ще 3950 гривень. Щоб не засмучувати кохану, хлопець доплатив решту грошей.
Минав час, але товар ніхто не доставляв. На листи продавець не відповідав, номер мобільного був поза зоною досяжності. Тільки тоді довірливі молодята зрозуміли, що їх обвели навколо пальця. За їхньою заявою розпочато кримінальне провадження за статтею КК України — шахрайство.
— Наведений приклад — не поодинокий, нерідко придбання товарів через Інтернет обертається для покупців проблемами, — каже начальник сектору зв’язків з громадськістю обласної міліції Вінниччини Анна Олійник. — А все тому, що окремі люди, особливо це стосується молоді, безпечно ставляться до пропозицій, які знаходять на сайтах. Міліція вкотре просить бути уважнішими при виборі продавця, зазначає, що слід користуватися тільки перевіреними інтернет-магазинами. Насторожувати мають також телефонні дзвінки, під час яких під будь-яким приводом з вас вимагають гроші. У таких випадках інформацію треба перевірити перед тим, як сплачувати кошти.
Вінницька область.