Він стане частиною об’їзду згаданого райцентру.
Підрядники вже облаштували перші залізобетонні буронабивні палі майбутньої споруди (на знімку). Загальна довжина переходу становитиме понад 145 метрів. Роботи тривають у прискореному темпі. Адже йдеться про масштабний державний інвестиційний проект реконструкції важливої автомагістралі Дніпро — Царичанка — Кобеляки — Решетилівка, що триває вже кілька років. При її оновленні застосовуються нетрадиційні технології, спрямовані на досягнення підвищеної міцності дорожнього покриття. Задля цього його тут фактично вперше в таких масштабах заливають бетоном.
Водночас проблема будівництва нових і ремонту та реконструкції старих мостів на Полтавщині залишається гострою. Про неї на останній сесії обласної ради нагадали представники найбільшої в Україні сільської об’єднаної територіальної громади — Засульської. Вони вимагали прискорити оновлення мосту через Сулу в Лубнах. Адже після того, як його закрили на ремонт, мешканцям багатьох сіл згаданої ОТГ доводиться накидати чималий гак, щоб дістатися до Лубен і «столиці» своєї громади...
Фото зі сторінки Служби автомобільних доріг в області у Фейсбуці.