Усе це відбувалось у «Місті професій», котре вже вшосте було створено в обласному центрі.
Його організатори на різних локаціях, що розмістились у міському парку, представили майже сотню різноманітних спеціальностей. Для того щоб «працевлаштуватися», дітям на вході до незвичайного міста потрібно було отримати паспорти, а потім з ними обрати локацію до душі.
Випробувати свої можливості в найрізноманітніших сферах могли учасники від двох до вісімнадцяти років. Якщо для одних все це дійство було просто грою, для інших — цікавим та пізнавальним уроком. А найстарші могли спробувати себе в справі, котру зможуть реально обрати для себе вже в недалекому майбутньому.
Діти активно цікавилися всіма представленими професіями. Але найбільшою популярністю користувалися рятувальники, піротехніки і залізничники. Традиційно увагу хлопчиків привертала форма і різноманітна техніка. Багатьох вабила можливість попрацювати телеоператором чи ведучим на телеканалі.
Уперше до такого заходу долучилися міські комунальні служби. Так Хмельницький популяризував професії, що вкрай йому потрібні. Тож діти спробували сортувати сміття в екобусі, випробовували себе в ролі водія та кондуктора тролейбуса, працівника водоканалу, продавця супермаркету. Таким чином організатори підкреслювали, що за вільними вакансіями не обов’язково вирушати за кордон — потреба у кваліфікованих кадрах завжди є і вдома.
А от школярів із творчою уявою вабили професії коваля, художника, модельєра. Кожен охочий міг побувати в ролі вчителя чи лікаря, кухаря чи будівельника... Дітям були цікаві найрізноманітніші заняття, незалежно від того, наскільки престижними вони є у світі дорослих.
До участі в заході долучилася й Хмельницька обласна служба зайнятості, котра намагалася допомогти тим, кому вже невдовзі доведеться й справді обирати перше місце роботи. Фахівці зустрічали дітей у мобільному центрі
профорієнтації. Там усіх гостей знайомили насамперед із професіями, що актуальні на ринку праці міста і району. На багатьох підприємствах і в різних організаціях уже сьогодні чекають на нових працівників. Молоді розповідали про навчальні заклади, де можна здобути відповідну освіту.
Із колом майбутніх професій знайомили також анімаційні профорієнтаційні ролики. А старшокласники з цікавістю проходили комп’ютерне експрес-тестування для виявлення схильності до певної сфери діяльності.
А молодші діти грали у профорієнтаційні ігри, брали участь у конкурсах, відгадували загадки. Так для них намагались відкрити великий світ різних спеціальностей і допомагали зрозуміти, що правильний вибір допоможе заробляти гроші власною працею.
Саме такі заходи мають допомогти дитині ще в юному віці знайти себе. Коли прийде час обирати власну стежку в житті, цей досвід обов’язково стане в пригоді.