— Схвалений у цілому проект закону про внесення змін до Закону України «Про джерела фінансування дорожнього господарства України» (щодо запровадження середньострокового планування розвитку і утримання автомобільних доріг загального користування) передбачає додаткові джерела ремонту доріг, — відзначила Лариса БІЛОЗІР, ДГ «За майбутнє». Зі слів депутата, нині діє така практика — 35% фінансування йде на дороги місцевого значення, 60% — загальнодержавного значення і 5% — на безпеку дорожнього руху, і це сприяло тому, що обласні бюджети почали отримувати кошти на проведення поточних ремонтів. Як колишній депутат Вінницької облради, Л. Білозір розповіла, що до обласного бюджету в останні два роки почали надходити гроші, за які розпочали ремонтувати місцеві дороги. У Вінницькій області у 2018 році — 600 млн грн, а в 2019 році — 800 млн грн. У середньому ремонт 1 км дороги коштує приблизно 6,5 млн грн. «Основні кошти в області були спрямовані на ремонт двох доріг — М12 і М21, а щодо ремонту місцевих доріг, завжди йшли відмовки, і вони залишалися поза увагою, — зауважила парламентарка. — Схвалений законопроект запроваджує середньострокове планування, що дає змогу планувати на три роки. Вінницька ОДА вже визначила перелік доріг (бо кожна область уже очікує на такий закон), які планують капітально відремонтувати впродовж наступних трьох років.
Брифінги
135
135
Зі слів депутата Лариси Білозір, 35% фінансування йде на дороги місцевого значення, 60% — загальнодержавного значення і 5% — на безпеку дорожнього руху.
Вибір редактора
Популярне за тиждень
-
1Реформа публічного врядування — це частина нашого євроінтеграційного шляху 103
-
2Міжнародний день боротьби за повну ліквідацію ядерної зброї 68
-
3У Чернівцях зустрічалися молоді, амбітні та креативні 62
-
4У Верховній Раді України відбулося представлення проєкту Державного бюджету України на 2025 рік 52
-
5У Луцьку відбудуться змагання «Звитяга нескорених» 48