На знімку: міст у Сівці-Войнилівській. Масштаби вражають.
Він — частина автомобільної територіальної дороги Бурштин — Калуш, що є важливою транспортною артерією для Івано-Франківщини. Це будівництво свого часу припинили через відсутність фінансування. Діючий мостовий перехід біля нового має обмеження для руху великовагового транспорту.
Роботи на новому мості здійснює ТОВ «ПБС» на замовлення Служби автомобільних доріг в Івано-Франківській області. Фінансування — із держбюджету. Проектом передбачено монтаж нових конструкцій, розрахованих на більшу пропускну спроможність і навантаження.
Загалом буде змонтовано шість залізобетонних прогонів по 18 м та чотири сталезалізобетонні — по 33 м. Загальна довжина мосту — 240 метрів. Під час будівництва використають сучасні матеріали і технології, зокрема безпосереднє армування захисного шару бетону, герметизацію швів, захист конструкцій від корозії. Це забезпечить переправі належні якість та надійність. Контроль за дотриманням проекту, використаними матеріалами та інженерний нагляд здійснюють фахівці Служби автодоріг та проектних організацій.
На Прикарпатті тим часом завершується будівництво мосту в місті Косів через річку Рибницю, зруйнованого повінню 2008-го. Виділені також кошти із держбюджету на ще одну проблемну переправу Івано-Франківщини — через річку Чечву в селі Довге Калуське.
Фото надано САД в Івано-Франківській області.