На знімку: другий тролейбус власного виробництва «Вінницька транспортна компанія» представила на огляд під час Дня міста.
Фото автора.
У його салоні не буде чути шуму компресора. А водієві не доведеться лазити на дах, щоб встановити штангу. Це вже другий тролейбус, виготовлений на комунальному підприємстві «Вінницька транспортна компанія».
— Невдовзі машина вийде на маршрут, — розповів «Голосу України» керівник підприємства Михайло Луценко. — Кузов, як і в першому нашому тролейбусі, білоруського виробництва, закупили на Мінському автозаводі.
За словами співрозмовника, компресор на новій машині працює майже безшумно. Ще одна зручність чекає на водіїв. Як пояснив керівник підприємства, на старих машинах водії мають додаткову роботу — один або й більше разів за зміну — їм доводиться міняти вугільну вставку на струмоприймачі. Робити це доводиться тоді, коли злітають штанги. Це стається через те, що розсипається вугільна вставка.
— Тепер заміну такої вставки робитимуть один раз на місяць, — наголошує Михайло Луценко. — Причому під час техобслуговування машини, а не на маршруті...
Двигун у другого VinLine виробництва Харківського заводу електричних машин. На першій машині стоїть прибалтійський двигун.
— Будемо порівнювати, як працюють обидва, тоді вже робитимемо висновки, — каже керівник підприємства.
Власні тролейбуси роблять на базі тих, що нині виходять на маршрут. Як стверджує пан Луценко, мета очолюваного ним колективу — зробити машину надійну, щоб мала хороші теххарактеристики і відзначалася комфортом для пасажирів. Тож вивчають і напрацьовують все краще, що є в нових заводських тролейбусах. Так само виготовляють трамваї. За п’ять років зробили десять власних вагонів. Назви електротранспорту вінницького виробництва запропонували пасажири. Вибирали їх на конкурсній основі.
На вагонах тролейбуса значиться напис VinLine, трамваях — VinWay.