Будівельники зробили монтаж залізобетонних балок на всіх прольотах і тепер можна бетонувати (на знімку). Якщо дозволить погода, то цей процес триватиме день-два, а ось підготовчі роботи довелося прискорити. Для цього будівельники працювали з ранку до пізнього вечора без вихідних.
Начальник відділу якості та технічного контролю і нових технологій Служби автомобільних доріг у Луганській області Віктор Циганський зауважив: «Завтра на встановлену бетонну монолітну плиту буде покладено кілька шарів асфальтобетону. Це робиться для того, щоб термін служби покриття був не 10—15 років, а значно більшим. При відбудові мосту використовуються нові технології, зокрема напилювана гідроізоляція, що також продовжить строк служби асфальтобетонного покриття проїжджої частини мосту».
Також використовують сучасні будівельні матеріали: надійну арматуру, морозостійкий бетон тощо. Роботи виконує підприємство «Газпромресурс».
Як повідомив Віктор Циганський, розрахунковий строк експлуатації нового мосту — не менш як 100 років.
Довжина мосту становитиме понад 100 метрів, а ось ширини будівельники йому додали, отже, відтепер проїжджа частина матиме вісім метрів та ще плюс два метри тротуару з обох боків. Одне слово, буде справді сучасний міст.
Фото прес-служби САД в області.