На знімку: найбільший обсяг робіт на дорогах Вінниччини здійснюють на трасі М-12: Стрий — Тернопіль — Кропивницький — Знам’янка, цими днями відновлюють одну з ділянок біля села Райгород Немирівського району.

Завершити ремонтні роботи на чотирьох об’єктах капітального і шести об’єктах поточного ремонту на двох трасах державного значення планує Служба автомобільних доріг у Вінницькій області. Таку інформацію оприлюднив на нараді в облдержадміністрації начальник Служби автодоріг у Вінницькій області Ігор Корольчук.

— Позитивно вирішено питання з розблокування тендерних процедур, — повідомив Ігор Корольчук. — Антимонопольний комітет прийняв рішення на користь нашої служби. Відповідно розблоковано останню з десяти заблокованих раніше процедур.

За словами посадовця, у найближчі дні підпишуть необхідні угоди і продовжать виконання запланованих робіт.

— Усі ремонти, які планували виконати протягом нинішнього року, будуть виконані, — наголосив Ігор Корольчук. — Нині у нас у роботі чотири об’єкти з капітального ремонту і шість — поточного. Для їх виконання завершено 17 тендерних процедур. Ніщо більше не стримує проведення робіт.

Другий рік поспіль тривають ремонти на двох трасах державного значення, що проходять територією Вінниччини. Одна з них пролягає від кордону з Білоруссю до державного рубежу з Молдовою. Це траса М-21: Виступовичі — Житомир — Могилів-Подільський. Водії називають її «сталінська дорога».

За інформацією Ігоря Корольчука, тут уже завершено поточний і середній ремонти на декількох ділянках. Зокрема, новий асфальт можна побачити на відрізку дороги з поворотом на Шаргород, це між Вінницею і Могилевом-Подільським. Нині відновлюють відрізок шляху неподалік від Вінниці, між населеними пунктами Пултівці і Людавка.

Значно більший обсяг робіт здійснюється на трасі М-12: Стрий — Тернопіль — Кропивницький — Знам’янка. Названа автомобільна дорога відзначається інтенсивним рухом транспорту. Вона виходить на трасу Київ — Одеса, з’єднуючи західний регіон держави з південним. Її довжина територією Вінниччини — приблизно двісті кілометрів. Один з недоліків траси, зокрема на ділянці між Вінницею і містом Умань Черкаської області вузька проїжджа частина. Доводиться не тільки відновлювати дорожнє покриття, а й розширювати трасу.

Наприкінці серпня тут відновлено 5-кілометрову ділянку біля села Червоне Немирівського району. Розширено дорогу з восьми до 12,5 метра. Приблизно на стільки само, від чотирьох до шести метрів, розширяють дорогу у всіх місцях, де виникає така необхідність.

На початку другої декади вересня ц. р. завершено роботи на 10-кілометровому відрізку біля населеного пункту Нижча Кропивна Немирівського району. У ці дні капітально відновлюють дорогу ще на двох відрізках — біля села Райгород та за містом Гайсин, райцентром Вінниччини у напрямку до Черкаської області.

Ремонтники дають гарантію на виконані роботи терміном на п’ять років. Кажуть, підставою для цього є технологія, за якою працюють. Під час капітального і середніх ремонтів знімають верхній шар дорожнього покриття. Перед його відновленням стелять «подушку» з крупнозернистого асфальтобетону. А вже тоді укладають щебенево-мастиковий асфальтобетон. На всіх ділянках укріплюють узбіччя, у населених пунктах роблять нові тротуари, встановлюють нові дорожні знаки й освітлення.

— Крім доріг, у нас нині в роботі ще 13 мостових споруд, — каже керівник управління дорожнього господарства Вінницької ОДА Олег Бабій. — На трьох із них проводимо капітальний ремонт. Решта десять об’єктів потребують середнього ремонту. До кінця року плануємо освоїти на ці роботи всі отримані кошти.

Фото з сайту Служби автодоріг у Вінницькій області.