Потреба в об’їзній дорозі біля Рівного назріла давно. Адже це дало б змогу звільнити місто від транзитних автомобілів, що прямують трасою М-06 з Житомира та Києва в напрямку Луцька та КПП Устилуг трасою Н-22, зберегти від руйнування покриття вулиць, підвищити безпеку руху, поліпшити екологічну ситуацію в Рівному.

«Північна об’їзна — це ще й стратегічний проект. Транспортні потоки, які сконцентруються довкола Рівного, дадуть місцевому бізнесу додаткові логістичні вигоди. А це беззаперечний плюс на шляху до нашої мети — зробити область своєрідним технократичним хабом для Західної України», — аргументував голова Рівненської ОДА Віталій Коваль.

Цими днями справа з реалізацією проекту «Північний обхід міста Рівне» зрушила з місця. Державне агентство автомобільних доріг України (Укравтодор) на електронному майданчику системи публічних онлайн-закупівель ProZorro оголосило тендер на будівництво об’їзної дороги міста Рівне з очікуваною вартістю 822 мільйони гривень. Це один із найбільших тендерів, які проводилися на Рівненщині. На торгах виграла найнижча ставка — 745 мільйонів 999 тисяч гривень. За такі гроші будувати першу частину проекту «Північний обхід міста Рівне» згодився білоруський підрядник — «ДСТ № 2, г. Гомель». Тобто економія коштів завдяки ProZorro — майже 10 відсотків.

На першу чергу будівництва об’їзної спрямують 746 мільйонів гривень з держбюджету, це шестикілометрова ділянка дороги державного значення Городище — Рівне — Старокостянтинів до автошляху Ходоси — Кустин. Білоруські будівельники, які виграли тендер, планують розпочати роботи вже цьогоріч. Договір про початок першої черги масштабного проекту підписали керівник Служби автомобільних доріг у Рівненській області Петро Удовиченко та переможець тендера — керівник білоруської компанії «ДСТ № 2, г. Гомель» Олександр Петренко (на знімку зліва направо).

«Працюючи на Рівненщині, білоруські підрядники зарекомендували себе лише з найкращого боку — як фахові і відповідальні спеціалісти. Тому проект — це ще один крок до зміцнення партнерства між Рівненщиною та Білоруссю», — наголосив голова ОДА Віталій Коваль (на знімку).

Загалом протяжність північної об’їзної становитиме 14,2 кілометра. Планується збудувати розв’язку біля села Малий Житин, де з’явиться нова шестикілометрова ділянка до села Хотин. Далі планується реконструкція чотирикілометрової ділянки в селі Хотин до «Рівнеазоту», а також поточний ремонт дороги від «Рівнеазоту» до траси Н-22.

Генеральний директор білоруської компанії «ДСТ № 2, г. Гомель» Олександр Петренко подякував за можливість працювати на Рівненщині та запевнив у готовності почати та завершити будівництво в заявлені строки, а також у якості робіт. Окрім своїх працівників, компанія залучатиме й місцевих робітників.

Рівне.

Фото Олександра ПОЛІЩУКА.