Проект реалізує найбільша пацієнтська організація БО «100% Життя». Про це вчора під час прес-конференції повідомив директор із комунікацій благодійного об’єднання Максим Ровінський.
«Оскільки інститут сімейних лікарів створено не так давно, то справжня комунікація між пацієнтами та спеціалістами ще не встигла вибудуватися. Наша інформаційна кампанія спрямована на те, щоб сформувати нову культуру спілкування, нову культуру турботи про своє здоров’я», — наголосив він.
За даними розробників, «Твій сімейний лікар» — це довготривала кампанія, розрахована на три роки. Особливість бренда полягає в сучасній і легкій візуалізації: уся інформація нагадує листування в месенджері. Після повідомлень на кшталт «Тепер у мене зрозумілий почерк» або «Не прописуватиму антибіотики «про всяк випадок» обов’язково йде підпис «Твій сімейний лікар/лікарка». За словами Максима Ровінського, такий стиль спілкування віртуального спеціаліста повинен не лише формувати в уявленні пацієнтів позитивний імідж сімейного лікаря, завжди відкритого до комунікації, сучасного, досвідченого, а й стати справжнім прикладом для реальних фахівців. Окрім модерного дизайну й фірмового стилю, на підтримку кампанії працюватиме сайт simeynyk.info, де пацієнти знайдуть практичні поради та рекомендації щодо медиків чи підписання декларації. Лікарі ж зі свого боку матимуть можливість створити необхідні для роботи друковані матеріали відповідно до нової стилістики.
Після запуску кампанії бренд «Твій сімейний лікар» безплатно передадуть для використання всім сімейним лікарям, терапевтам та педіатрам. Самі інформаційні повідомлення будуть розміщені в метро, на білбордах великих міст України, сайтах та в соціальних мережах.
«У світі існує поняття первинної практики, яке добре асоціюється з новим українським брендом. Це сучасний стиль взаємовідносин, коли лікар первинки стає вашим порадником і другом, який добре знає всю сім’ю та якому насправді довіряють», — зазначив голова Національної служби здоров’я України Олег Петренко.